Nem vettek fel, mi lesz azután?

by - július 31, 2019



Igen , jól látjátok a címben, idén nem megyek egyetemre. Nem tudom hány sorstársammal osztozhatok ezek a szörnyű érzésen, de mindannyiunknak tudnunk kell, hogy ez nem jelenti a véget. Ott a lehetőségünk megpróbálkozni a pótfelvételivel, körülnézhetünk az okj-s képzések körében és dolgozni is elmehetünk. A következő szeptember alkalmával pedig ott a lehetőség újra megpróbálkozni ezzel az egésszel.

A képek szerdán készültek, az után, hogy megkaptam az sms-t a hírről. Őszinte leszek veletek, akkor ott nem is fogtam fel, de a fotózás után mikor hazaértem rendesen eltört a mécses. Szörnyű érzése volt, de az este és a másnap folyamán kiderült, hogy kik is azok akikre a rosszban is számítani lehet. Így akár azt is elmondhatom, hogy valamire azért jó volt ez az elutasítás. Most biztos sokan butának fogtok nézni, vagy nagyon álomvilágban élőnek, de én úgy gondolom, hogy ez okkal történt. Talán az nem az én utam volt, talán ez az "üresen" maradt év tartogat nekem valami olyat, amit az egyetem mellett nem tudnék megoldani/létrehozni. Bízom abban, hogy ezek nem csak szavak leírva és így lesz. Aki olvasta az előző bejegyzésemet az tudja, hogy nem épp volt felhőtlen az elmúlt időszak számomra, így talán ez az újabb elutasítás a kelleténél is jobban megviselt, de hiszem azt, hogy okkal történt ez.
A kérdés az, hogy így mit kezdek magammal. Első sorban nem keseredem el, az megvolt azon a bizonyos estén és a szenvedés tovább folytatásával nem megyek semmire, szóval összeszedem magam a kezdeti sokkból és nekiállok utánanézni a pótfelvételi feltételeinek meg, hogy egyáltalán melyik szakok vannak idén meghirdetve. Nem fogom magam belevinni egy olyan dologba, ami nem nekem való csak azért, hogy idén egyetemre mehessek, szóval ha nem találok semmit, akkor sem dől össze a világ. Ha esetleg így utólag semmi nem fog meg, akkor körülnézek az okj-s képzések között, hátha ott van valami ami felkelti a figyelmem, de akkor sem kell kétségbeesni, ha itt sem találunk semmit. Még mindig elmehetünk dolgozni és összegyűjthetjük az első tandíjunk összegét. Nekem az első számú fontossági sorrend az lesz, hogy elkezdek készülni az emelt szintű érettségire és a nyelvvizsgákra. Emellett nem lenne rossz ha a jogosítvány megszerzésére is lenne időm, de nem akarok magam elé olyan tételeket állítani, ami úgysem fog sikerülni.

Ami még fontos lehet, hogy mi lesz a bloggal. Előfordulhat, hogy az időm megsokszorozódik és többet tudok majd foglalkozni vele, de az is lehet, hogy negyedére csökken. Az viszont a tegnapi nappal megfogalmazódott bennem, hogy itt is változások fognak következni. Szeretnék nektek a személyemből, a gondolataimból többet adni.Szeretném elmesélni, hogyan élem meg ezt az évet, hogyan telnek a mindennapjaim. A másik változtatás pedig a könyves értékelők bevezetése lesz. Biztos nem tudjátok rólam, mert talán még nem meséltem sok helyen, de nagyon szeretek olvasni és szeretném veletek is megosztani az olvasmányélményeimet. Egyenlőre tele vagyok motivációval és ötletekkel, remélem támogattok a változásokban és ugyan úgy követni fogtok, mint eddig.

Az utolsó posztom pedig arra enged titeket következtetni, hogy a youtube is visszatér az életembe, és jól gondoljátok. Innentől az is nagy prioritást fog élvezni, bár  most még eléggé megilletődött vagyok ezzel kapcsolatban, de szeretném minden változatosabb tartalmakkal is ellátni az oda érkezőket.
Rengeteg motivációval és lelkesedéssel indulok neki az augusztusnak és tudom, ha igazán akarom, akkor bármi sikerülhet. Remélem itt lesztek és kitartotok mellettem és örömmel fogadjátok majd, hogy minden bejegyzéssel egy kicsivel közelebb kerültök majd hozzám!

You May Also Like

4 Comments

  1. Szia. Sajnálom, hogy nemsikerült a felvételid, de ahogy te is írtad biztos okkal lett így. Sok sikert mindenhez amit elterveztél és mindig légy ilyen pozitív. ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Andrea, nagyon jól esik, hogy írtál!♥ Azon leszek, hogy továbbra is hasonlóképpen álljak a dolgokhoz! :)

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy ilyen pozitív hangvételű lett ez a poszt! Hajrá, hajrá ^^ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Sára, én is nagyon örülök, hogy idővel ebben a helyzetben is megláttam a jót!♥

      Törlés