Viszlát 2019!

by - január 01, 2020



Talán senkinek nem okozok azzal meglepetést, ha azt mondom, hogy 2019 nem az én évem volt, ezt hatványozottan tanúsíthatom. Ellenben nagyon sok jó dolog is történt velem, csak sajnos nem tudom ezeket hónapokra lebontani, hisz ez az év nem a rendszerezettségről szólt. Ezért is gondoltam, hogy kiemelnék öt dolgot, amikről mesélnék nektek pár mondatban.

Érettségi:

Gondolom mindenki elkerekedett szemekkel nézni ezt a szót, hisz, hogy gondolhatja bárki is az érettségiről azt, hogy jó? Persze, én sem kifejezetten magára az alkalomra gondolok, pusztán a tényre, hogy ezen is túl vagyok, ezt is megcsináltam. Borzalmas volt, sőt szörnyű, de a végén olyan felszabadító érzés kerített hatalmába, hogy az elmondhatatlan. Egy akkora terhet vett le a hátamról, amit nem biztos, hogy sokáig tudtam volna cipelni.

Egyetem:

Emlékeztek még arra a bejegyzésre, amikor arról meséltem, hogy nem vettek fel? A pótfelvételim sikeres volt, s egy fél éve már én is az egyetemisták életét élhetem. Amennyire vártam, annyira nem is kedvelem az egészet, viszont egy kis büszkeség akkor is van bennem, s csakis ezért került a kedvenceim közé. Egyébként turisztikát tanulok a Szent Istvánon, s lehet a szak, lehet az egyetem, de nem lett a szívem csücske, viszont magával hozott nagyon sok változást, ami eléggé pozitívan hat rám. Ilyen Pest, mert már nagyon rég óta oda vágytam, s végre megtapasztalom, hogy milyen is nagyvárosi életet élni. S az új társaság, a barátok, akik eddig nem igazán voltak. Persze így is vesztettem el embereket magam mellől, de úgy látszik az egyetem külön utakra vitt minket, lehet így is van ez rendjén.

A szobám:

Bár nagyon keveset vagyok itthon, a nyáron még is sikerült felújítani a kis zugomat, s még mindig van hova alakítani, most már nagyon is jól érzem itt magam, s szívesen jövök haza, sőt néha már annyira várom!

Könyvek:

Régebben nagyon sokat olvastam, s nem is értem, hogy változhatott meg ez az életemben ennyire. 2019 az az év volt, ami visszavezetett a könyvekhez, sőt már a blog életében is szerepet játszanak, s nagyon remélem ez így is marad a továbbiakban is, mert egyenlőre imádom. Csak maradjon is rá időm!

Nyaralás:

Talán több napos kiruccanáson már nagyon rég voltam. A házunk megújítása nagyon sokat vitt el, de idén szerencsére sikerült eljutnunk Romániába, de erről is olvashattok már nálam. Nagyon remélem, hogy nem ez lesz az utolsó, hogy ilyen sok időre el tudtunk menni családostul pihenni egy kicsit!

Remélem nektek sokkal jobban telt 2019, és nagyon remélem, hogy velem tartotok 2020-ban is!

You May Also Like

11 Comments

  1. Boldog uj evet es sok sikert a 2020-as evre!
    Szerintem tok szuper, hogy a nehezsegek mellett a pozitivumokat is latod, nekem neha ez nehezen megy :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, neked is nagyon sok sikert!:)
      Ne aggódj én is nagyon sokat szenvedek ezzel. Ezt a bejegyzést is háromszor írtam meg, mert mindegyik olyan negatívra sikeredett. Aztán úgy döntöttem, hogy ez leginkább magamnak szól, mert szeretem visszaolvasni, s legalább ha egy kicsit megerőltetem az agyam és csak a pozitív dolgokat nézem nekem is jobb lesz most is és később is.

      Törlés
    2. Ez nagyon jo hozzaallas! 😊

      Törlés
  2. Búék csajsziiii!❤

    Pacsi, én is túléltem idén az érettségit! Hogy a vizsgaidőszakot is.. arra térjünk vissza január végén. 😂

    Na akkor most már rajta vagy a jó ösvényen, kívánok neked nagyon sok szuper olvasnivalót 2020-ra és millió pozitív élményt!
    Az első félév az egyetemen mindig ilyen, kicsit illúzióromboló sokszor, de hátha a következő jobb lesz!

    Millió puszi:
    Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ne is mond, a vizsgaidőszak...mondjuk úgy, hogy minden érdekesebb megint a tanulni valónál, szóval ez megint egy érdekes időszak lesz!😂
      Nagyon köszönöm, szintúgy kívánom ezeket neked is!!💕 Biztos jobb időszak lesz, végre nem csak alapozó tárgyaim lesznek és megtudhatom, hogy jó helyen vagyok e!!😅
      Köszönöm, hogy írtál és kedvességedet is!❤️

      Törlés
  3. Szia!:)

    Szerintem nagyon szuper, hogy a káosz közepette is megtudtad élni ezeket a fantasztikus pillanatokat. Nagyon sok sikert kívánok neked az egyetemhez, remélem, hogy idővel talán megszereted! :)
    A könyves résznek csak örülni tudok, kívánom, hogy sok fantasztikus olvasmányod legyen a 2020-as évben is! :)

    Boldog új évet kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!😊
      Nagyon kedves, köszönöm szépen a jókívánságokat, nagyon jól esnek!❤️
      Köszönöm, biztos vagyok benne, hogy szuper történetek fogják tarkítani ezt az évemet is!Kívánom ezt én is neked!
      Neked is nagyon boldog új évet!😊

      Törlés
  4. Ismerem az érzést, amikor elkezded az egyetemet, de úgy érzed, valami nem klappol. Én tavaly jártam így... újratervezés lett, mára másik egyetem, másik szakján vagyok, és ezt élvezem. :)
    Sok emlékezetes, vidám percet, nagy nevetéseket, szeretetteljes pillanatokat kívánok 2020-ra Neked ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy így alakult, de nagyon örülök, hogy mára már már jobb helyen vagy!😊 Engem a makacsságom úgysem visz el máshova, befejezem amit elkezdtem, úgy is tervben volt egy második szakma megszerzése is.
      Köszönöm szépen a jókívánságokat, én is nagyon boldog és békés évet kívánok neked! Remélem minden álmod valóra válik idén!❤️

      Törlés
  5. Nagyon jó dolgokat szedtél össze. Örülök, hogy ennyi jó dolog történt veled :) Kívánom, hogy 2020-ban is sok emlékezetes vidám perced legyen, és remek élményekkel gazdagodj! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem csak a jókra koncentrálni, mert ez visz előrébb. Neked is csodás évet kívánok és remélem minden kitűzött célod valóra tudod majd váltani idén!❤️

      Törlés