Egy Nagykárolyi kirándulás

by - szeptember 29, 2019


Rettenetesen elmaradtam a bloggal kapcsolatos teendőkkel, így csak most érkezem a nyaralásos bejegyzéssel. Mindenkitől elnézést kérek a nyugalom megzavarására alkalmas nyári képek következnek!

Az idei nyaralásunk alkalmával sem utaztunk el olyan messzire, csupán egy szomszédos országot látogatottunk meg, méghozzá Romániát. Én már gimnazista koromban jártam az országban, de egyáltalán nem ezen a környéken, így ez nekem is nagy újdonság volt.

Az anyukámmal és a barátom családjával utaztunk el egy hosszú hétvégére és fedeztük fel Nagykárolyt és környékét. Sajnos képekben nem igazán bővelkedem, hisz idén inkább megéltem a nyaralást minthogy lefotóztam volna mindent, de szerintem ti sem bánjátok, hogy élveztem inkább a pillanatokat. Mint a képeken látjátok ezek mind egy napon készültek hisz a többi napon szinte minden mást is megnéztünk. Egy dolgot bánok nagyon, hogy se képeslapot se hűtőmágnest nem találtunk sehol, pedig nyugodtan árulhatnának, hisz én nagyon vevő lennék rá!

Az instagrammon is kérdeztétek már páran, hogy nem e találkoztam Karinnal. Az a helyzet, hogy láttam őt, de akkor mi pont ebédeltünk, ő pedig társasággal volt, így természetesen nem bontottam asztalt. Azt viszont meg kell említenem, hogy a Bizarre Food-ban ebédeltünk, ami Karinék tulajdonában áll és ha egy helyet ajánlhatok nektek ha arra jártok, akkor az ez lesz, mert fantasztikusat ettünk!

Utoljára pedig megemlíteném az outfitem, bár a ruhát láttátok már rajtam, így semmi újat nem tudok ezzel kapcsolatban említeni, csak annyit, hogy imádom. A cipellőm viszont egy új darab és valami eszméletlen kényelmes!

 Köszönöm, hogy itt voltatok és ne felejtsetek el felnézni a youtube csatornámra is!
Lilla♥

You May Also Like

1 Comments