Avon - Fekete hámlasztó arctisztító

by - május 27, 2020


Az Avon, mint márka mindig nagyon közel állt a szívemhez. Amikor elkezdtem a sminkeléssel és bőrápolással foglalkozni, még ezer évvel ezelőtt, innen rendeltem meg az első termékeimet. Bár minden hónapban lecsekkolom a katalógust, sokszor nem rendelek tőlük semmit, pusztán mert nem szeretem felhalmozni a termékeket. Nem is olyan régen viszont rendeltem néhány cuccot, nem, nem szponzorálnak, de ha látják ezt, akkor légy szíves!, amikről a tapasztalataimat szeretném veletek is megosztani.

Tudom, hogy mostanában rengeteg tesztelős bejegyzésem volt, lehet már unjátok is őket, de valamiért én nagyon szeretem ezeket elkészíteni és abban is reménykedem, hogy valakinek a hasznára válok ezzel.

Ma is egy fekete termékkel érkeztem, de most kivételesen ez nem maszk, hanem egy arctisztító. Az előzőekben említettem, hogy mindkét terméknek nagyon szeretem az illatát, ezzel is jól kijövök, de ezt már nem nevezném a kedvencemnek. A "krémben" apró radírozó szemcsék vannak, ennek köszönhetően, amikor ezt használom, még külön arcradírra sincsen szükségem, talán ezt szeretem a legjobban benne.

Az állaga kissé furcsa volt nekem elsőre, de hamar hozzászoktam. Nem tudom, hogy emiatt e, de nagyon jól fel tud habzani, ami szintén előny nálam. Én esténként szoktam alkalmazni, de mint mondtam, szinte minden arctisztítót. Az információk szerint naponta használható, de én szeretem a termékeket felváltva használni, ráadásul az orcáim nagyon érzékenyek, így szerintem minden napos használat mellett a radírozó darabok nem tennének jót neki.
Használata után az arcom mindig selymes és puha. Sok általam használt terméknél tapasztaltam, hogy a felesleges faggyútól megszabadító hatásuknak köszönhetően az arcom nagyon szárazzá vállt, itt viszont erről szó sincsen, az ígért ragyogó hatást is tökéletesen teljesíti. Tudom, hogy nem kifejezetten az én arctípusomra van kifejlesztve ez a termék, de a tapasztalataim alapján a szárazabb arcbőrrel megáldottak is nyugodtan nyúlhatnak ezért a termékért, szuperül tisztít és ha néhány helyen esetleg nem szárazságra hajlamos a bőrötök,hanem ellenkezőleg, akkor azokra a részekre tökéletes választás lehet!
Ebből a termékcsaládból kipróbáltam egy másik terméket is, nagyon kíváncsi leszek, az milyen hatással lesz az arcbőrömre, de azzal az eredménnyel még várnotok kell egy kicsit!


You May Also Like

0 Comments