Balea - Lehúzható arcmaszk aktív szénnel

by - május 20, 2020


Nem is tudom megmondani pontosan, hogy mikor szerettem bele a dm saját márkás termékeibe, a Balea cuccokba. A tusfürdőkért bolondulok, hisz annyi új illat van mindig, de a tartósakat is nagyon szeretjük itthon. Nem csak testápolás, hajápolás és arcápolás szinten is sok pluszpont jár a márkának, hisz nagyon baráti áron vannak és nagyon jó minőségűek is. Ezért is merek kipróbálni tőlük szinte bármit, ma egy arcmaszkról hoztam el a véleményem, ami első sorban nem az enyém, hanem a barátomé, de én is hozzá szoktam nyúlni időnként.


Talán ez az első Balea termék, amivel nem vagyok elégedett. Elég összetett arcproblémáim vannak, mert nagyon tágak a pórusaim, viszont száraz is az arcom, na meg persze tele vagyok mitesszerekkel, ezért gondoltam, hogy talán ettől a terméktől megoldást várhatok. Én személy szerint nagyon szeretem a lehúzható arcmaszkokat, valami okból kifolyólag imádom leszedni magamról és a barátomról is, ne is kérdezzétek! Ezen a szinten elégedett vagyok vele, de mint a legtöbb ilyen maszknál, nagyon nehéz eltalálni, hogy milyen a tökéletes vastagság, amit fel kell vinnünk. Ha túl vékony, akkor semmi haszna és nehéz is leszedni, ha viszont vastag réteget kenek fel, akkor türelmetlen vagyok kivárni a száradási időt.

Talán ha az alábbiakat nem is vesszük figyelembe, akkor is lenne belekötni valóm. Ugyanis nekem egy mitesszert sem szedett ki. Lehet, én csinálok valamit rosszul, mert a barátomnak sikerült már (bár hozzá kell tennem, tökéletes eredményt egyikünk sem ért el még vele). 


Az illatát ennek a terméknek is szeretem, nekem ez nagyon fontos, mert az arcápolási rutinom nekem egy kikapcsolódás, relaxálódás, na meg, persze ha követtek egy ideje, akkor tudjátok, hogy nem is nagyon szeretem a nagyon erős illatú termékeket, így legtöbbször a finom, könnyű illatokat vadászom. Az állagával sincs semmi gond, aki használt már fekete maszkot, az tudja, hogy egy ragacsos anyagról beszélünk, amit elég nehéz eldolgozni. Természetesen a ruhánkra nagyon vigyázni kell, főleg ha fehér, mert nehezen jön ki a folt.

Összességében én nagyon szeretem használni, de nem a hatása miatt, csupán teljesen zen módba tudok kapcsolni, ha rajtam van, a lehúzás pedig külön pluszpont nekem. Ha viszont ti kifejezetten a hatása miatt vennétek meg, akkor azt tudom ajánlani, hogy nézzetek körül a kisebb csomagolású maszkok között. Én ott láttam belőle és így nagy pénzkidobás nélkül ki tudjátok próbálni, hogy nektek mennyire válik be!


Ti szeretitek az arcmaszkokat? Használtátok már ezt? Nektek bevált?

You May Also Like

0 Comments