Egy igazán nyári frissítő

by - július 08, 2020


Aki igazán szemfüles, az biztos láthatta már az instagram profilomon ezt a képsorozatot. Aki viszont nem követne ott - az egyrészt, most szaladjon és kövessen be - másrészt viszont, elolvashatja itt és most ennek a szuper smoothie-nak a receptjét. 

Én ebben a melegben nagyon szeretek mindent ami hideg és ami frissítő. A reggeleket is szeretem így indítani, ebből kifolyólag pedig majdnem minden nap elkészítem ezt a turmixot, bár nagyon kevés alkalommal van hozzá itthon minden hozzávaló, de a kép és a poszt kedvéért természetesen összeszedtem magam és ellátogattam a helyi zöldségesbe. 

Az elkészítése nagyon egyszerű, természetesen nem szükséges ezt a receptet követnetek, de ha szeretnétek egy tényleg nagyon finom italra ráfanyalodni, akkor nagyon ajánlom!


        Miket használtam fel hozzá?
  • egy egész banán
  • egy alma
  • egy kis szőlő vagy ribizli, nekem mázlim volt és találtam szőlőt, de most például csak ribizlivel tudtam már elkészíteni
  • fagyasztott piros gyümölcsök, vagy ízlés szerint frissek, nálunk végre értelmet nyert a málnabokor, azóta természetesen csak málnát használok hozzá
  • a titkos hozzávalóm pedig egy kis méz, méghozzá az utolsó kirándulásunkon megszerzett levendulaméz vagy levendulaszörp, ez adja meg azt az igazán különleges ízvilágot, amit annyira szeretek ebben az italban 
Mint mondtam, tudom jól, hogy nincs mindenkinek a tarsolyában egy kis levendula méz, így azt ki lehet hagyni belőle, anélkül is szuper frissítő és élénkítő reggeli lehet!


Nem nagyon kértem tőletek még hasonlót, de ha elkészítitek, akkor nagyon örülnék, ha megosztanátok velem is!

You May Also Like

1 Comments