Egy napra hercegnő - Bonprix

by - július 14, 2020


Talán majdnem minden kislányról elmondható, hogy kiskorában szeretett volna hercegnő lenni. Természetesen én sem voltam ez alól kivétel, s bár volt pár alkalom az életem során, amikor ez megdőlni látszott, végül mégis eljutottam odáig, hogy hercegnőnek érezhettem magam, s nem is egyszer.

Természetesen először a szalagavatómon lehettem egy kis időre hercegnő, egy elképesztő ruhában, amit szívem szerint megtartottam volna és minden nap abban indultam volna útnak, viszont ez nem volt lehetőség, így megváltam attól a csodás ruhától, egy valamit viszont nem tudtam elengedni, mégpedig a tüll anyag iránti rajongásomat. Akkor döntöttem el, hogy nekem szükségem van egy tüllszoknyára. 

Nem egy helyen néztem körül ebben az ügyben, de sajnos a válogatósságom két héttel ezelőttig megakadályozott engem ennek a vágyamnak a teljesülésében. A Bonprix csapatának hála viszont megkaparintottam ezt a csodát. Sosem gondoltam, hogy ennyire rózsaszín és ennyire lányos darabba fogok beleszeretni, de mint látjátok megtörtént.

Talán az egyik legjobb döntésem volt, hogy megrendeltem ezt a csoda darabot, bár nem  vagyok benne biztos, hogy a mindennapokon is bátran fogom hordani, viszont az tuti, hogy sűrűn fogjátok nálam látni! Az anyaga nagyon jó, nagyon könnyű az esése. Ebben a forró időben kicsit melegnek bizonyult, de ha esetleg nem 40 fokban próbálkozik meg vele az ember, akkor tökéletes lehet. A méretválasztástól egy kicsit tartottam, mint mindig, de ismételten sikerült tökéletesen választani. A szoknya nemcsak, hogy rózsaszín és tüll, de még arany csíkok is díszítik az anyagát, amitől szerintem még ezerszer különlegesebb lesz.

Mivel egy rég vágyott ruhadarabról volt szó, szerettem volna valami nagyon különleges helyen befotózni, s ez volt talán a legnagyobb kihívás az egészben, de azt hiszem a szó szerinti tökéletes helyet találtuk meg erre az alkalomra, ugyanis Edelényre látogattunk el a hétvégén, s nem hagyhattuk ki a kastélyt sem, ami képek alapján a tökéletes helyszín volt, s persze a valóságban sem kellett csalódnom benne, na de beszéljenek helyettem a képek! 

felső: H&M / szoknya: Bonprix / cipő: Adidas

 

Ti mit gondoltok a tüllszoknyákról? 

You May Also Like

2 Comments

  1. Én imádom őket! Szupi bejegyzés lett, és nagyon örülök Neked! <3

    VálaszTörlés
  2. Ezeket a képeket jobb és találóbb helyen el sem tudtátok volna készíteni! Szuperek lettek, és nagyon csinos vagy! ♥ Én is imádtam a szalagavatós ruhámat, annyira szép volt*-*

    VálaszTörlés