Júniusi kedvencek

by - július 01, 2020


Azt hiszem, ha összevetve megnézem az összes bejegyzés típusomat, akkor egyértelműen azt kell mondanom, hogy a hónapértékelő, kedvences bejegyzéseket kedvelem a legjobban. A fotók terén itt szárnyalhat a fantáziám, hisz nem kötöttem meg, hogy köze kell, hogy legyen a bejegyzés tartalmához, így okom van rengeteg kreatív képpel előállni. A tartalma pedig csak hab a tortán, hisz egy maximálisan a pozitivitásra fókuszáló, mégis kissé nosztalgikus érzés fog el akár írom, akár visszaolvasom. 

Újabb csomag a Bonprix-től

Egy blogger életében szerintem minden közös munka, minden alkalom mikor bizalmat szavaznak neki, elmondhatatlan érzés. Nekem, mint tudjátok nem rendszeresek az ilyen alkalmak, így kifejezetten nagyon tudok örülni, ha lehetőségem adódik. A Bonprix-el ez már a második, hogy együttműködöm, s ez talán az összes együttműködésemnél jobban megmosolyogtat, hisz az előző közös munkák alkalmával sikerült meggyőznöm őket, hogy megéri nekik még velem dolgozni! 



Balaton

Az idei év utazások terén eddig nem sok mindent tartogatott érthető okokból, de a múlt hónapban kétszer is sikerült eljutnunk a Balatonhoz. Az egyik alkalomról egy posztban és egy videóban is meséltem nektek, míg a másikról csak videót készítettem. A legjobb hír, hogy ezen a hétvégén is készülünk leruccanni, szóval teljes a boldogságom!

Krémmánia Beauty Box

Tudom, hogy már több helyen is érintettem a témát, de muszáj most is kiemelnem, mert még mindig annyira boldog vagyok miatta! Imádom majdnem az összes terméket és felhőtlen a boldogságom, hogy egyáltalán sikerült megszereznem. S nem mellékes, hogy a videó is nagyon jól megy a youtubeon!



Új ismerősök

Én mindig is nagyon nehezen ismerkedtem, s nagyon a komfortzónámon kívül esik az ismerkedés, kommentelés, reagálás mások sztorijaira, képei alá. Szerettem volna egy kicsit változni ezen a téren, s úgy érzem tettem egy kis lépést a jobb irány felé. Van még merre fejlődni, de nagyon sok csodás embert ismerhettem meg a nyitottságom által, szóval biztos, hogy folytatni fogom így!

 Befejeztem a német tanfolyamot

Amit ha őszinte akarok lenni kicsit tehernek éreztem már a végére, így egy kő esett le a szívemről. Tudom, hogy még lenne mit dolgoznom a nyelvvel, de egyszerűen azt éreztem az érettségi után, hogy én most csak egy kis szünetet szeretnék, egy kis levegőt, mert nekem ez éppen elég volt. Igazából az alkalmak is lejártak, de lehet magamtól is kiszálltam volna már. 



Veletek mik történtek júliusban?

You May Also Like

0 Comments