Lilla Lillafüreden

by - július 22, 2020


A pár évvel ezelőtti Plitvicei-tavaknál tett kirándulásunk óta vágyom egy újabb túrára, vízesés közelbe. Bér a cél nem egyértelműen Lillafüred volt, azért muszáj volt meglátogatnunk ezt a helyet, hisz félig druszámként, mindig vágytam ide.

Sajnos eléggé képek híján vagyok erről a helyről, de sebaj, mert van okom még egyszer útra kelni miatta! De szerintem megértitek a helyzetem, ugyanis egy egész napos fényképezéssel eltöltött nap után, nem is reméltem, hogy egyáltalán marad az aksiban egy kis anyag.

Az outfitem sem vittem túlzásba, egyszerűen szerettem volna valami lazát, lengét, de mégis olyat, ami kitűnik a sok zöldből. Szerintem tökéletes választás volt ez a romper, bár szerintem ez mindenhol megállja a helyét!

Nem szeretném a hely minden négyzetcentiméterét felfedni nektek, mert a közeljövőben vissza szeretnék menni, s akkor ugyan mit várnátok tűkön ülve a blogon? Viszont mesélek kicsit, mert tényleg csoda élmény volt! Az egész hely annyira természetközeli, hogy engem rögtön megszállt a nyugalom. Sajnos szúnyogokból itt extra adagok vannak, tehát erre is fel kell készülni mindenképpen. Viszont! Rettenetesen jó túrahelyszín, ahol a vízcsobogás egy állandó háttérzajt biztosít, de cseppet sem tolakodóan. A levegő hűs, s ha közel kerül az ember lánya a vízeséshez még párafelhőt is érzékelhet, így a nagyon beállítót frizurákat nem ajánlom senkinek. Egy nyugodt és kellemes hely Lillafüred, bár nagyon sok látogatója van és higyjétek el nekem,  fotózás terén se semmi!




You May Also Like

1 Comments

  1. Nagyon szuper képek lettek! Mi is megyünk oda hamarosan, már alig várom! ♥

    VálaszTörlés