Manna - Shampoo Thyme & Witch Hazel

by - augusztus 12, 2020

Nem is olyan régen (konkrétan pár bejegyzéssel ezelőtt) meséltem nektek a hajápolási rutinomról konkrétabban. Bár azokat a termékeket sem vontam ki teljesen a rutinomból, de a samponokból néhányat sikerült azóta elfogyasztanom, így amikor ismét drogéria közelben jártam szerettem volna valami újat kipróbálni, így esett a választásom erre a Manna darabra.
Az ott elmondottakhoz képest most még rosszabb állapotban volt a hajam. Nem történt semmi konkrét probléma, csupán az eddig kihúzott hajmosás közti idők megszűntek, s már egy napot sem bírt ki a hajam, szinte azonnal zsíros volt már hajmosás után is, emellett pedig korpás is, s ezekre kerestem ez alkalommal tartós megoldást.
Azzal teljesen tisztában voltam, hogy az illata nem lesz a kedvencem, hisz sem a kakukkfű, sem a fodormenta nem tartozik a kedvenceim közé. Ez a jóslatom tökéletes helytállt, de szerencsémre, nem annyira kellemetlen az illata, hogy elvegyen az élvezetből, s nem is nagyon marad meg használat után, legalábbis nekem nem ezek az illatok dominálnak. Ha egy szóval kéne jellemeznem, akkor azt mondom, hogy leginkább egy gyógyszerre emlékeztet az illata, innen pedig leginkább a gyerekkoromra tudok asszociálni, ami engem boldogsággal tölt el, de ez szerintem nagyon egyéni mindenkinél.
Ami az illatán kívül még nagyon meglepett az, az állaga. Nem olyan sűrű, mint az összes sampon, amivel eddig találkoztam. Sokkal folyósabb, ami nagyon fontos szempont az adagolásnál, mivel szinte meg sem kell nyomni a tubust már is egy megfelelő mennyiséget kaptunk a termékből. Én úgy tapasztaltam, hogy nem is habzik annyira, mint a többi társa, de ezt sem bánom kifejezetten, mert nem érzem úgy, hogy emiatt a tisztítása kicsit is rosszabb lenne, sőt! Amit ezen a téren még kiemelnék, az a sampon színe, ami számomra annyira nem volt meglepő, hogy szintén gyógyszerre emlékeztető, barnás szirup szín.

A Manna termékeknek nagy előnye a külseje, ugyanis azon kívül, hogy nagyon praktikus csomagolásúak, a design is nagyon szépre sikerült. Én kifejezetten szeretem ezt a pasztell színvilágot, ami így képeken még szebben mutat. Nekem ez mindig is nagyon fontos volt, mert nagyon szeretem, ha a fürdőszobában is szép termékek fogadhatnak, valamiért nagy örömöt okoz nekem ez is.
A használata utáni tapasztalataim nagyrészt pozitívak. Bár nagyon reméltem, hogy a zsíros haj problémámat megszünteti, sajnos ez nem történt meg, de egy kicsit sikerült kitolnia a hajmosás nélkül töltött időt. Viszont! A korpámra szerintem megtaláltam a tökéletes megoldást! Nem tudom, mennyire vagytok tisztában a korpás fejbőrrel, de két típusa létezik: a zsíros korpa és a száraz korpa, na meg persze a gombás fertőzés miatt kialakult korpa, de ez rám szerencsére nem vonatkozik. Én a zsíros korpával ellátottak családjába tartozom, így nagyon sok termék semmilyen hatással nincsen az én problémámra, ellentétben ezzel. Már az első használat után látható volt a különbség, hiszem rengeteg korpától megszabadított. Második alkalommal viszont eltüntette az összeset, amik azóta sem tértek vissza! 
Mivel egyszerre két problémát próbálok orvosolni, ezért hetente egy alkalommal használom ezt a terméket, most már pusztán megelőzés céljából. A zsíros hajamra pedig még mindig nagyon keresem azt a sampont, ami tényleg tartós eredményt produkál, és nem kell minden második nap hajat mosnom. 

Ha esetleg nektek van már bevált terméketek a zsíros haj problémára, akkor nagyon szívesen várom őket a kommentek között. Ezt a sampont meg mindenkinek nagyon ajánlom, akinek eddig egyik korpátlanító készítmény se váltotta be a várt hatását.

You May Also Like

0 Comments