Glamour napi kívánságlista

by - szeptember 30, 2020


Nagyon sok Glamour napon estem már keresztül, volt ezek között jobb és rosszabb is egyaránt, olyan viszont nem, hogy előre terveztem volna. Talán ezért vagy mert nagyon szeretnék egy kicsit rendezettebb lenni, de idén összeszedtem magam és listát írtam nektek, de leginkább magamnak. 
Első soron nagyon szeretnék egy kabátot, bár a kék szín nem a kedvencem, azért ez a darab nagyon nagy szerelem. A bézs színű pedig évek óta szerelem, pusztán nem találtam eddig meg a tökéleteset. 
Az oldalak nézegetésekor észrevettem, hogy leginkább a bézs színek felé hajlottam, így nem volt kérdés, hogy szeretném e magamnak. A feleső pedig? Elsőre nagyon megtetszett, de nem vagyok a kapucnis dolgok híve, szóval ezt biztos meg kell majd próbálnom. 
A listából kicsit kilóg a cipő, hisz egyáltalán nem őszi/téli, de olyan rég volt már converse cipőm és most annyira megtetszett ez a darab. 
Az egyértelműen legkevésbé fontos dolgok a listáról pedig a charmok, de olyan kevés darab van a birtokomban, ezek pedig nagyon a szívem csücskei. 
Ti miket szeretnétek beszerezni idén? 


 

You May Also Like

0 Comments