Minimalist is cool

by - szeptember 24, 2018


 Sziasztok!

Én úgy gondolom, hogy nem szoktam bedőlni az éppen aktuális divat őrületnek, de bevallom velem is előfordult már nem egyszer, hogy megvettem valamit csak azért, mert éppen divatos volt. Idén nyáron az övtáskák őrületében éltek a bloggerek és influencerek. Kis megyémben még eléggé kinéznek, ha megjelenek a saját darabommal. Tudtam is előre, de beújítottam egyre és egyáltalán nem bántam meg! Nem csak divatos, de praktikus is. Persze nem fér bele egy üveg víz, de a legfontosabb dolgainkat a közelünkben tudhatjuk, ha nálunk van a hasitasink. Én személy szerint a hátamon hordom, nekem ez vált be, de így is nagyon praktikus darab. Rengeteg féle és fajta van belőlük a boltokban még most is. Szeretek praktikus lenni, így egy olyan színt és fazont választottam, ami mindenhez megy. Most mondhatjátok rám, hogy mennyire sablonos vagyok egy újabb fekete kiegészítővel, de mostanában ismét nagyobb számmal kerül elő reggelente ez a szín a szekrényből. Sőt az ősz közeledtével még inkább letisztultabb és egyszerűbb összeállításokat helyeztem előtérbe, azt is mondhatnám, hogy a szomszédlány stílust képviselem így suliban. Nem szeretnék senkit azzal ámítani, hogy mindig csiniben jelenek meg mindenhol, mert ez nyilván nem lenne reális kép. Szerintem az iskolában az a legfontosabb, hogy kényelmesen öltözködjünk. Ez az összeállítás egy nagy kedvencem a sulis napokra. Lényegében csak felkapok magamra egy nadrágot és felsőt minden nap, de ha ki akarok kicsit tűnni a tömegből, akkor a hőn szeretett mom jeans-emhez nyúlok. Kiegészítőkben sem én vagyok a nyerő, hisz általában csak órát hordok, meg két karkötőt, amiknek inkább eszmei értéke van első helyen és nem az, hogy most a szett annyira passzoljon.



 Sajnos az időjáráshoz igazodó bejegyzésem még nem készült, remélem nem bánjátok, hogy a nyár végi outfitjeimet mutatom meg nektek.
Lilla♥

You May Also Like

0 Comments