Őszi gondolatok egy kirándulás kiséretében

by - szeptember 26, 2018


Sziasztok!

Ha ősz, akkor kirándulás, kuckózás, könyvmolykodás és mellé valami forró. Őszi dekor, gyertya gyújtás és persze összebújós esti filmnézések. Nekem erről szól az ősz. Persze ott a suli, ami igazán illúzióromboló lehet néha. Ez az év azonban nagyon más. Itt van Mafika, aki a rosszcsontkodásaival megkeseríti a mindennapokat, emellett pedig egy tündérke, aki minden rosszaságával mosolyt csal az arcunkra. Most is éppen egy zacskós cicahamival küszködik, amit kilopott a fiókból még reggel. Én egy nagy bögre teával ülök itt a monitor előtt, egy őszi illatú gyertyával hangolódom az estére, ugyanis holnap egy új nap kezdődik, egy újabb táncpróbával, újabb unalmas órákkal. Holnap is el kell döntenem, hogy mit veszek fel ebben a rettenet időben. Esetleg a kedvenc kötött pulcsim az új csizmámmal, vagy egy kuckózósabb kardigánt, hogy otthonosabban érezzem magamat az órákon? Jó kérdések, és mennyi kérdést tartogat még nekünk a holnap.
Még két hete voltunk kirándulni anyukámmal, ezek a képek még akkor készültek. Igaz, akkor még melegebb volt, így szinte nyárias hangulatot idéznek a képek, de az igazság az, hogy azon a hétvégén nagyon is hideg volt, de megérte a csodás látványért. Ezen az ősszel szeretnék nektek sok túrázós, utazós tartalmat gyártani, mert ezek a kedvenceim. Ilyenkor igazából magamnak írok, hogy megörökítsem a saját emlékeim. Ezek a képek Dobogókőn és egy mellette lévő falucskában készültek. Akkor gyűjtögettem egy csomó őszi termést, amikkel hamarosan rengeteg képet fogok befotózni, csak ne legyek elhalmozva sulis teendőkkel. Nem vett egy egész napot igénybe ez a túra, de voltunk cukrászdában és életemben ettem Rigó Jancsit, és nem is értem, hogy maradhatott ki ez a sütemény az életemből. Pont elkaptunk egy falunapot is, szóval rengeteg népviseletbe öltözött fiatalt láttunk. Ezután pedig Dobogókőn is töltöttünk pár órát. Oda mindenképpen látogassatok el, ha egyszer arra jártok. Eszméletlen szép helyről van szó! Hazafelé indulva még belefutottunk egy ásványokat árusító kis asztalkába, ahol beszereztünk egy - egy karkötőt anyukámmal. Én nagyon kötődöm az ásványokhoz, nem tudom beszéltem e már erről nektek, de nekem sokat jelentenek és hiszem is, hogy van erejük, de erről majd egy másik posztban!


 Ti szoktatok ősszel kirándulni vagy ti a bekuckózós fajták vagytok?
Lilla♥

You May Also Like

0 Comments