Elfogytak #1

by - július 22, 2019



Amellett, hogy rettenetesen szeretem az ehhez hasonló bejegyzéseket, idén megfogadtam, hogy megpróbálom az összes itthon felhalmozott termékemet elhasználni. Persze ez nem megy könnyen, sőt szelektálnom is kellett, hisz voltak olyan termékeim, amik évek óta a polcon álltak, pusztán nem volt szívem megszabadulni tőlük.Viszont a helyhiány rávezetett arra, hogy a folyamatos vásárlás és gyűjtögetés nem igazán van jó hatással a rendre, így gondoltam én is elkezdek egy kicsit tudatosabban vásárolgatni szépségápolás terén, a motiváció érdekében pedig gyűjtögettem az elhasznált darabokat, de ez se mehet a végsőkig, így gondoltam megörökítem ezt itt, a blogon. A bevezető így is nagyon hosszúra sikerült, szóval vágjunk is bele, hisz ez egy igen hosszú bejegyzés lesz!


Először beszéljünk egy kicsit a sminkekről, mivel ezekből van a kevesebb és ezek azok a termékek, amikből talán kevesebbet használtam el. Két Essence rúzstól szabadulok meg most, ezeket olyan régen szereztem be, hogy már nem is emlékszem mikor volt. Mindkettőnek a színével volt problémám és ebből kifolyólag nem voltak jól kihasználva és sajnos az évek alatt megromlottak. Talán a legelső bejegyzésemben említettem őket, ha érdekelne róluk több is, ott megtaláljátok.Az évek alatt többször is volt olyan időszakom, amikor a mindennapjaim része volt a tusvonal a sminkelés során. Ebből az időszakból maradt rám ez a Miss Sporty cat' eyes liner nevű darab is, viszont ezt már tisztességesen elhasználtam annak idején, csak vajon miért tartogattam eddig? Annak idején mikor a trend IT UP bevonult az országba rohantam és vásároltam is tőlük. Akkoriban egy szempillaspirálra esett a választásom, egyszerű fekete színben. Talán ez volt az első és eddig az utolsó termék, amely allergiás reakciót váltott ki nálam, a szemem szúrt, viszketett és könnyezett egész nap. Kétszer is próbálkoztam vele, majd eltettem jó mélyre. Ennek ellenére tetszett az, amit pilláimmal csinált, természetes végeredménye volt a munkájának. A sminkek végére két Essence korrektor maradt és bár egyik sem látszik elhasználtnak, bizony egy cseppet nem tudok már belőlük kiszedni. A stay all day nevű darabot nagyon sokáig használtam, ez volt az újra vevős darabom éveken keresztül, majd a másik társa váltotta fel, a CAMUFLAGE+,  amit azóta már újra is vettem, mert egyszerűen imádom!


Kettő ajakra való terméktől szabadulok meg még, mindkettő egy nagyszerű ajakbalzsamnak bizonyult, viszont a használatuk közben alakult ki egy herpesz az ajkamon. Bár tudom, hogy nem tőlük volt, azt is tudom, hogyha ismét használnám őket újból előjönne a herpesz, mert már történt velem ilyen. A szerencsém az, hogy mindkét termék a végét járta már, így nem fogom fájó szívvel kidobni őket. A nagyobb kedvencem egyértelműen a The Body Shop darab volt ami nagyon jó hatással volt az ajkaimra, bár az Isana aktív szenes termékére sem panaszkodom, hisz nagyon jól tette az is dolgát.

Tudnotok kell róla, hogy a tökéletes sampont keresem az igenis bonyolult hajamra, de erről majd egy későbbi bejegyzésemben beszámolok nektek. Az első termék amit ezen a kategórián belül kipróbáltam az  Schwarzkopf töredezett hajvégekre való samponja volt. Az illatát imádtam és a hajam is elégedett volt vele, viszont a fejbőröm elkezdett korpásodni huzamosabb használata után, így ezt lecseréltem a L'oréál Paris gyorsan zsírosodó és korpás hajra való termékére. Erről ódákat zengtek nekem mások, de én nem tudok róla pozitívat mondani, egyszerűen semmit nem tett a hajammal, nem váltotta be az ígéretei, talán egyszer megpróbálkozom a társával hátha azzal jobban kijövök majd. A Cosmia nevű márkától már láthattatok pár képet a blogon. Tőlük is kipróbáltam egy argán olajos sampont, de ezért a termékért sem vagyok túlzottan oda, sőt talán még gyorsabban zsírosodott a hajam, mikor ezt a terméket használtam, viszont a kiszerelését imádtam! Az utolsó kifejezetten hajra való terméket ekkoriban kifejezetten a korpás fejbőröm miatt vettem meg az Yves Rochertől, ezt a terméket mindenkinek tudom ajánlani aki korpás hajjal küzd. Az én problémámat teljesen eltüntette.


Van egy kakukktojás termékem, amit még a DM Beauty Workshopján kaptam a Biobaza csapatától, ez pediog nem más mint a három az egyben Tusfürdő gél rózsa és geránium kivonattal. Ez a termék nem csak tusfürdő hanem sampon is. Bár én nem igazán szeretem ezeket a termékeket a hajamra is használni, ebben az esetben kivételt tettem. Bár a rettenetesen gyorsan zsírosodó hajamra nem vált be, de rendesen megtisztította és a szokásos két napot kibírta a hajam. Az illata pedig valami fantasztikus volt, szeretném még a többi illatot is kipróbálni ebből a termékcsaládból, mert biztos azok sem okoznának csalódást.


Az utolsó testápolási termék pedig egy Balea avokádós és epres tusfürdő volt. Azt hiszem nyugodt szívvel mondhatom, hogy a családunk nagyon szereti a Balea tusfürdőket, én pedig vadászom az új darabokat, így került ez is hozzám. Az illata a gyerekkoromra emlékeztetett a dolgát pedig tökéletesen végezte, mint mindegyik társa.

A mai bejegyzés utolsó darabja pedig szintén Yves Rocher darab, mégpedig egy arcápoló a Sensitive Végétál családból. Talán erről a termékről is hallottatok már a blogon. Szerintem az arcbőröm sírva búcsúzik ettől a csoda kencétől, csodákat tett ez a termék a száraz, vízhiányos bőrömmel!

Ti próbáltatok ezek közül valamit? Nektek, hogy vállt be?
Lilla 

You May Also Like

0 Comments