Az én napozási termékeim

by - július 18, 2019


Az eddigi éveim alatt sosem foglalkoztam azzal, hogyha strandra mentem bekenjem magam bármivel is. Idén ezzel kapcsolatban sokat változott a véleményem, lehet a social média és a sok ember aki belém sulykolta, hogy ez fontos, mára eljutott az én agyamig is.
Nem vagyok még annyira benne ebben az egész dologban, hogy ki tudjalak titeket okosítani maximálisan, így amiket megmutatok nektek azok csak nagyon alap dolgok, amikkel ezen a nyáron ismerkedem.Mivel még sosem volt szó erről a témáról, így megemlítem, hogy sosem volt gondom a barnulással, engem már az első tavaszi napsugár megfog egy picit és nagyon hosszú napon töltött idő kell ahhoz, hogy én le tudjak égni.
Az első és legfontosabb lépés számomra az volt, hogy találjak egy elég magas fps-t tartalmazó naptejet. Tekintettel a barátomra, aki nagyon fehér bőrű és kivétel nélkül mindig megég, ezt az 50-es faktorszámút vettem meg. Őszintén szólva teszi a dolgát, bár Bálintkának így is sikerült leégni kicsit, de az, hogy én nem sültem a strandon paprikává számomra egyértelművé tette, hogy nekem ez a termék tökéletes. Az illatát szeretem, olyan gyerekkori strandolós, az állaga egyáltalán nem sűrű, de nem is folyik szét a kezemen és ami nem mellékes, nem volt drága sem. Mint látjátok ezt  a dm-ből szereztem be, egy saját márkás darab.
Mint szinte minden lánynak, nekem is nagyon fontos, hogy szép barna legyek egy strandolós nap után, ezért is gondoltam, hogy beszerzek egy napolajat, hogy megkönnyítsem a dolgomat ezen a téren. Viszont a választék akkora volt, hogy órákig tudtam volna a polcok előtt állni és nézelődni, ezért segítségül hívtam egy nagyon jó barátnőmet Brigit, aki kimentett az órákig tartó ácsorgások alól és adott pár tanácsot, így esett a választásom erre a darabra. Nagyon kevés fps-t tartalmaz, de ez nem volt nekem probléma, hisz akkor már megvettem a naptejet és ez a kettő együtt is tökéletesen működött nekem. Az illata valami mesés, kókuszos. Ez a darab sem volt egy eget rengető összeg, viszont ezt a rossmann-ban szerezhetitek be.
Az utolsó termék viszont a legnagyobb kedvencem. Valószínűleg meséltem már a rettenetesen száraz bőrömről nektek, na ez a strandon se hagy egyedül. A vizeskedés után rettenetesen ki tud száradni a bőröm, így nálam mindig van egy testápoló. Ez a darab külön praktikus, hisz ez nem egy sima testápoló. Amikor megláttam, hogy az Yves Rocher megjelent ezzel a limitált kollekcióval rögtön tudtam, hogy nekem be kell szereznem belőle legalább egy terméket és mikor tüzetesebben szemügyre vettem őket, akkor már tudtam, hogy nekem erre a "spriccelős" kiszerelésű testápoló olajra esik majd a választásom. Az illata isteni, citrusos, frissítő, a kiszerelés pedig rettentő praktikus, főleg a strandon. A hatása szerintem egyértelmű, főleg ha már itt is megemlítem nektek. Felmerülhet a kérdés, hogy nem hagy e olajos érzetet a bőrön. Hát erre azt a választ tudom adni, hogy valószínűleg de, viszont olyan száraz bőrrel rendelkezőknek amilyen én vagyok nem. A bőröm konkrétan issza magába a terméket, így én ilyen problémát egyszer sem észleltem használata után.

Remélem bármi hasznotokra válik ebből a bejegyzésből és azt is, hogy ti is foglalkoztok a bőrötökkel legalább fele annyit mint én idén.

You May Also Like

4 Comments

  1. Én nem szeretek napozni, sem lebarnulni, sem strandra járni, a nyár nagy részét pedig inkább a lakásban töltöm, úgyhogy én sem nagyon foglalkoztam eddig fényvédelemmel, de ha aktuális lesz a dolog, biztos, hogy visszakeresem ezt a posztot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokáig én is így voltam, csak olvasni jártam ki az erkélyemre, de idén kicsit kimozdultam a komfortzónámból és a barátommal sok helyre megyünk el. Csakis ezért kellett ebbe a témába is beleásnom magam. Remélem, ha egyszer szükséged lesz rá, akkor jó hasznodra fog válni ez a bejegyzés! :)

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm, hogy megemlítetted a segítségadásomat!♥ Én mindig is próbáltam odafigyelni miket használok, én egy két évvel ezelőttig sosem égtem meg, de tavaly a horvát tengerparton sikerült elég jól, nem túlzottan fájós, inkább viszketős égős fajta vagyok, de kellemetlen az szent! Így a barnulás nálam inkább másod szempont, mert mostanában előbb égek meg, mint barnulok le, szóval szerencsétlen vagyok :"D
    Az az olaj viszont nagyon felkeltette az érdeklődésemet, majd utánanézek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, nélküled még most is ott állnék! :D♥ Én a bejegyzés óta nem égtem meg, pedig mostanában tényleg sokat vagyok a napon, szóval nagyon tudom ajánlani őket még mindig! :)

      Törlés