FASHION // Tippek egy hétvégi kiránduláshoz

by - november 13, 2019


Egy-egy kirándulás alkalmával mindig próbálok a kényelemre törekedni, ennek ellenére szeretnék mindig csinosan öltözködni. Nem csak a fotózások miatt, hanem magam miatt is, sajnos azonban vannak azok az alkalmak amikor tényleg a kényelmi szempontokat kell figyelembe vennem. 

Megtévesztő lehet hogy a kényelemről papolok itt, de  rajtam mégis farmer látható. Sosem voltam egy melegítő nadrágos lány, azért csupán mert engem nem így neveltek. Kislány koromban tipikus lányos gyerek voltam még nadrágot sem voltam hajlandó felvenni. Ez nagyrészt megváltozott, viszont a melegítő nadrágot még mindig csak itthon hordom. Számomra a legkényelmesebb és legkomfortosabb az a szűk farmer nadrág, ha lehet feketében. Előzőleg meséltem nektek hogy mennyi változáson estem át, így lett a gardróbom darabja ez a nadrág. 

A kényelembe mindenképpen beletartozik az is, hogy fel legyünk rendesen öltözve. Bár kabátot nem láttok rajtam, azt mindenképpen megemlíteném, hogy ezek nem mai képek, még egy szeptemberi kirándulásról maradtak meg. Nagyon szeretek rétegezni, mivel nagyon praktikus és ha arról van szó, akkor jól is ki tud nézni. Ezen alkalommal talán egy fekete rövid ujjas felső volt a kedvenc fekete-fehér csíkos kötött pulcsim alatt. A legjobb ebben a felsőben, hogy nagyon nagy, nagyon cosy, tehát jól alá lehet öltözni és persze nagyon kényelmes is. Ez a darab szinte a mindennapjaim része, ebből következhet, hogy télen annyira nem az elegáns vonalat követem.

Talán egy kirándulás alkalmával a legfontosabb a cipő. Ebben az esetben mindig de tényleg mindig a kényelem az első. Sosem veszek fel új cipőt, csakis olyat szabad felvenni, amit már jól betörtünk. Lehetőleg vízálló lábbeli lenne a legoptimálisabb, de nyilván az évszak is befolyásolja ezt a választásunkat. Nagyon fontos, hogy tudjuk milyen terepre megyünk és ahhoz válasszuk ki az aktuális cipellőnket.

Amit talán említenem sem kell, az a táska. Of course, hogy hátizsákkal indulunk neki egy túrának, hisz akkor a kezeink szabadok maradnak. Ráadásul nem szakadunk meg annyira, hisz a teher a két vállunkon eloszlik, na meg persze nincsen útban sosem. Nyugodtan tudunk nézelődni, megfogdosni dolgokat. Nyilván van hátránya is, de talán több pozitívumot számolhatunk, így biztosabb a kirándulás élvezete, ha ezt választjuk.

Ti szoktatok kirándulni? Mi az, ami nélkülözhetetlen számotokra?
Lilla 

You May Also Like

4 Comments

  1. Annyira nem vagyok nagy kirándulós/utazós (ezen szeretnék változtatni 2020-ban), de ha mégis megyek valamerre két dolgot általában viszek magammal: az egyik a biciklis kesztyűm (ez főleg akkor kell, ha mondjuk dombos/több emelkedővel tarkított helyre megyünk, pl. Tokaj. Eléggé ki tudja dörzsölni az ember ujjait a kerekesszék hajtókarikája, ha lejtmenetben fedetlen kézzel fékez :)), és a fényképező. Szeretem megörökíteni a helye(ke)t, amerre járok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokáig én sem voltam az a kirándulós fajta, sokkal inkább szeretek még mindig otthon gubbasztani olvasni vagy sorozatot nézni, de néha ki kell mozdulni a szobából! A fényképezőgép az elhagyhatatlan, szerintem lassan hozzámnő! ☺️

      Törlés
  2. Nagyon örülök ennek a cikknek és már meg is magyarázom, hogy miért.

    Mi rengeteget szoktunk menni kirándulni, az elmúlt években kaptunk rá és nagyon sokszor látom azt, hogy az évszaknak és a körülményeknek nem megfelelő öltözékben vannak az emberek. Lehet, hogy impulzív alapon jött a kirándulás "ha már erre jártunk, nézzük már meg" alapon, de úgy vélem, legtöbb esetben inkább a nem megfelelő tervezés áll a háttérben.
    Márpedig egy jó kiránduláshoz elengedhetetlen, hogy az ember jól érezze magát. Ha pedig a ruhák mennyisége túl kevés, csak mert nem illett a kabát a felsőhöz és megfázik, máris oda a kalandvágy. Sajnos.

    Szóval köszönöm a cikket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig próbálok figyelni, hogy akárhova megyünk is, mindig kényelmesen legyek öltözve. Végül is sosem tudhatom mi vár rám az út során. Ha autóval megyünk akkor bőven elfér a váltó darab mindenből, ha esetleg buszozunk akkor is felkészülök. Talán még anyukám ragasztotta rám a kedvenc mondásomat, "ha meleged van vetkőzni tudsz, de ha fázol akkor nehezen tudsz öltözni, ha nincs nálad semmi", éppen ezért megyek sokszor málhás szamárként, de mennyiszer megmentette már ez a hozzáállás a kirándulásainkat! Nagyon örülök, hogy tetszett a bejegyzésem és köszönöm, hogy írtál, mindig jól jönnek a visszajelzések. :)

      Törlés