Tervek 2020-ra

by - január 04, 2020



Ha az emlékeim nem csalnak, akkor még ehhez hasonló bejegyzés nem is került ki a blogra. Sosem voltam az az ember, aki fogadalmakat tesz az új évre, hisz tudom magamról, hogy úgysem tartom be. Nagyon szeretném, hogyha ez megváltozna, ezért is döntöttem úgy, hogy szeretném leírva látni azokat, amiket 2020-ban szeretnék elérni vagy megvalósítani. Talán az is segíthet, hogyha ide írom le nektek, mert nyilván év végén ti is kíváncsiak lesztek a számvetésemre, ahogyan én is.

Két csoportra osztottam a terveimet. Elsőnek a blogos dolgokat fogom megosztani, végül is ezek azok a célok, amik titeket is érintenek. Gondolom ez az, ami érdekel is titeket, de a biztonság kedvéért a magán jellegű dolgokat is megosztom. Azt tudnotok kell, hogy nem szerettem volna elsőre nagyon nagy dolgokat megfogadni, s nagyon sokat sem, így lett minden kategóriából három célom.

Heti rendszerességgel blogbejegyzések, avagy rendszeresség:

Tudooom, nekem ez nagy mumusom, ezért is szenteltem neki az első helyet a céljaim listáján. Talán ez segít majd nekem egy kicsit észben tartani, na meg a vadiúj naptáram, de erről kicsit később. Nem szeretnék túlságosan belemélyedni a terveimbe, de szeretném ha minden hónapban hallanátok felőlem, mert szerintem ennek csak így van értelme. Ha esetleg eltűnnék év közben akkor viszont nyugodtan pofozzatok fel, hogy hol is vagyok és mit is ígértem, már ha kíváncsiak vagytok a mindennapi agymenéseimre!

Együttműködések:

Egy blogger életében nagyon nagy szó ha egy cég megkeresi őt, akár egy eseményre való meghívással, esetleg barter együttműködéssel. Sőt, akár mi bloggerek is vehetjük a fáradtságot és írhatunk bárkinek. Sajnos én ehhez még eléggé bátortalan vagyok, de ha nagyon közeledik az év vége, s még mindig nem pipáltam ki ezt a pontot a listámon, akkor talán mégis össze kell majd szednem magam. 2019-ben szerencsés voltam, s voltak akik megkerestek, nagyon remélem ez 2020-ban is hasonlóan lesz!

Kapcsolatépítés:

Talán amit a legjobban szeretek a blogolásban az az, hogy új embereket ismerhettem meg általa, nem mondom, hogy sokat, de azokkal az emberekkel szerintem nagyon jó kapcsolatot ápolok. Szeretném azt, hogy ebben az évben még egy kicsit nyitottabb tudnék lenni a bloggertársaim felé, s még több barátot tudnék szerezni, mert olyan csupa szív emberek vannak ebben a világban. Nektek is mondom, nyugodtan írjatok bármelyikünknek, hisz nagyon sokat számít nekünk a visszajelzés, sőt, akár még jóban is lehetünk! 

A fővárosba költözni:

Sajnos ez csak négy hónapra adatott meg nekem, amit sajnálok is meg nem is. Eleinte nagyon szerettem, s olyan jó volt kilépni a komfortzónámból, de sosem gondoltam, hogy a végén ennyire szörnyen fogom magam ott érezni, de így történt. Most nagy lakáskeresésben vagyok, de gondolom azzal mindenki tisztában van, hogy ez mennyire nehezen megy, s nem szeretnék még egyszer egy rettenet dologba belevágni, inkább jól átgondolom most már.

50 könyvet elolvasni:

Tudom, hogy ez nem nagy szám, de  tavalyi évhez képest nagy mérföldkő lesz. Főleg, hogy ezekről a könyvekről mind be szeretnék számolni nektek a blogon, remélem havi rendszerességgel lesz rá lehetőségem. Bár ehhez biztos be kell iratkoznom majd egy könyvtárba is, mert annyi pénzem nem biztos, hogy lesz idén, hogy én minden könyvet meg tudjak venni magamnak, de ezen is rajta vagyok, csak sajnos az ingázás miatt nagyon nehéz lenne elmennem egy fix állásban dolgozni.

Edzeni:

Talán 2019 a hízás éve volt, nem is szeretném ezt nektek nagyon fejtegetni, a sok stressz megtette a hatását. Szeretném ha ez után már le tudnám adni a felesleget, de nem is ez a fő célom, csupán az, hogy jól érezzem magam a bőrömben és egészséges legyek, mert ez a legfontosabb!

Hát ez a pár dolog lenne az, ami az én évemet nagyban meg fogja határozni. Ti tettetek fogadalmat idénre? Vagy vannak céljaitok? Nyugodtan meséljetek róluk!

You May Also Like

0 Comments