Winter Wonderland

by - január 25, 2020


Nekem a tél mindig nehézséget okoz öltözködés terén. Ilyenkor kicsit előjön a nőies énem, de ezzel nagy ellentétben van a fázósságom, így mindig nagy fejtörést okoz, hogyan is induljak el aznap a dolgomra. Esetleg vegyek egy egyszerű pulcsit? Nem lesz az unalmas? Milyen nadrágot vegyek hozzá? Vagy nadrágot vegyek egyáltalán? Melyik kabátom legyen a befutó? nem túl fekete ez az összeállítás? Ilyen és hasonló kérdések fordulnak meg a fejemben nap mint nap. Persze tudom, hogy nem én vagyok a legnagyobb divatdiktátor, sőt inkább a szomszéd lány, aki igen unalmasan tud öltözködni, de azért néha megerőltetem a fantáziámat.
Ez esetben nem igazán kellett gondolkodnom, mivel a kedvenc ruhám még nem volt ebben az évszakban bemutatva nektek, holott már láthattátok párszor. S az sem volt kérdés, hogy harisnya mindenképpen kell, hisz biztos, hogy már mínusz fokok is vannak. A zoknis sem sokat gondolkodtam, egyszerűen megláttam a zoknis fiókban a harisnya mellet, aztán arra gondoltam, hogy miért ne? Legalább feldobom kicsit ezt a szomszédlány összeállítást. A pulcsik terén viszont volt baj, nem is kevés. Biztos tudjátok, hogy nagy pulcsi gyűjtő vagyok, így már van egy pár a szekrényemben, de emiatt a választás is sokkal nehezebb. Fogalmam sincs miért ez a darab lett ma a nyerő, talán mert feketében még mindig magabiztosan mozgok, talán mert a garbó melegen tartott a fotózás alatt, s én előre gondolkodtam. Mindenesetre elégedett vagyok most, mert szerintem nagyon a stílusomhoz passzoló szettet tudtam összehozni.
Természetesen a tájról is ejtenék pár szót. Igazi tél híján kénytelen voltam ezekkel a csodás fehér fákkal és bokrokkal beérni, s ehhez még hegyet is kellett másznom, de azt hiszem megérte. Hisz megtaláltam a képekben azt a téli csodavilágot amit elképzeltem magamnak, amikor kiterveltem az egész fotózást!


Nektek hiányzik az igazi tél? Vagy csak én vágyom a hóra?

You May Also Like

2 Comments

  1. Nekem nagyon hiányzik!:( Imádtam volna havas képeket készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki tudja mit hoz még ez az év Fanni! Ha mást nem, akkor pedig ott lesz a jövő év!♥

      Törlés