Beige is the new black

by - április 22, 2020


Mondhatnám, hogy én nem álltam be a sorba és én már nem csak a bézs színt preferálom, de az a helyzet, hogy ez az idei trend engem nagyon magával ragadott. Nem sűrűn szoktam felszállni a "divat vonatra", de minden évben találok valamit, amivel nagyon is tudok azonosulni. A tavalyi évem a gyöngyökről szólt, sőt én még idén is nagyon szívesen hordom a gyöngyös cuccaimat. 

Ha egyszer úgy döntök, hogy engedek az aktuális trendnek, akkor mindig próbálok arra fókuszálni, hogy a ruhadarab, amit beszerzek az aktuális ruhatáram maximálisan teljes értékű tagja legyen, azaz bármivel bátran tudjam párosítani. Tudom, hogy ezerszer beszéltem már nektek erről és szerintem már mind unjátok, de én ezt képviselem. Amikor beszereztem ezt a darabot még bőven február volt és a képek is akkor készültek. Meglepő, hogy most nincs annyira jó idő, mint azon a napon volt, de ez most mellékes. Akkor ez volt az első bézs darabom, így eléggé kételkedve álltam hozzá, mert nem egy mindennapi darab, ráadásul eléggé drága is volt, tehát nagyon nem voltam biztos a dolgomban. Ami meglepett, hogy imádom azóta is! A színét sem bántam meg, de azért szívesen beszereznék belőle egy fehér darabot is. Mivel azóta nem voltam utcán, nem kaptam meg, hogy ez egy kismamás felső, szóval itt nagyon várom a hasonló kommenteket, de meg kell mondjam, hogy mostanában nagyon elengedtem magam, így a zsírpárnák takarására is tökéletes ez a felső. Tehát bárkinek nyugodt szívvel ajánlanám, aztán maximum gratulálnak a leendő trónörököshöz! Nekem ez a gondolat sokkal viccesebb minthogy sértésnek vegyem! 
 Ti, hogy álltok az ilyen típusú felsőkhöz? Szeretitek őket?

You May Also Like

1 Comments

  1. Megint olyan jó képek lettek! *-*
    Nem szeretem az ilyen felsőket, mindig olyan furin érzem magam, hogy olyan szellős alul, de neked jól áll! :*

    VálaszTörlés