Videós alapozó tesztelés

by - április 26, 2020


Most, hogy már szinte az ablakon kopog az érettségi nem igazán van kedvem bejegyzéseken, videókon agyalni, de elmondható ez az összes social media profilomról. Tudom, hogy kicsit túlreagálom meg túlaggódom, de én így dolgozom fel a stresszes helyzeteket. 

Ez az okom arra, hogy ma nem egy "igazi" bejegyzéssel érkeztem nektek. Még talán ebben a hónapban tettem közzé egy Oriflame alapozó tesztet, ahol megígértem, hogy videó is készül róla, na hát ma úgy gondoltam ennek szentelek egy külön bejegyzést, mert amúgy is szeretem minden videómat megosztani így itt a blogon is!

Előre is elnézést kérek mindenkitől, hogy nem a legtökéletesebbek lesznek a bejegyzéseim az elkövetkező hetekben, sőt az is lehet, hogy elmaradnak, de nagyon remélem attól még ti itt maradtok velem és szurkoltok majd nekem negyedikén és nyolcadikán!

A videóról pedig annyit, hogy szívem lelkem benne van, szóval nagyon örülnék egy lájknak, feliratkozásnak vagy esetleg egy kommentnek, csak hogy tudjam, jó irányba haladok!


Nagyon remélem két hét múlva kipihenten, stressz mentesen itt találkozunk! Addig is, mindenkinek kellemes, nyugodt időszakot! Ígérem, megpróbálok ennél értelmesebb bejegyzésekkel érkezni!

You May Also Like

0 Comments