Szobafelújítás és egy kis dekor

by - április 15, 2020


Már lassan másfél hete, hogy nagyjából kész vagyunk a szobám felújításával. Tudom jól, hogy az előtt nem nagyon láthattátok milyen volt, de aki figyelmes volt és jól megnézte az eddigi youtube videóimat, az nagyjából tisztában lehet azzal, hogy előzőleg, hogyan nézett ki.

Számomra az volt a legfontosabb, hogy falaim új színbe költözhessenek, ugyanis az előző narancssárgás árnyalatot kifejezetten gyűlöltem. Három vagy négy éve festettük, de amikor a színt megvettük egyáltalán nem olyan volt, amilyen a falra felkenve lett később, de nem is ez volt a legnagyobb baj, hanem, hogy konkrétan a szín elkezdett lemállni a falról, tudom, hogy ez a mi hibánk, hisz hozzá nem értőként álltunk neki falat festeni annak idején, de akkor is zavart, hogy gyalázatosan nézett már ki. Így hát arra jutottunk, hogy új színt kap a szoba és mivel a barátom is szinte minden nap nálunk van, így neki kedvezve nem egy csajos színt választottam, hanem a szürkét. Tekintettel arra, hogy nagyrészt csak fehér bútoraim vannak, így sejtettem, hogy ez jó választás lesz, hisz nagy kontrasztot mutat majd ezzel a színnel, s pontosan úgy is lett!

A dekoráción nem sokat változtattam, ellenben az elrendezésen igen. Vettünk két új éjjeli szekrényt, mert már igen nagy szükségünk volt rá, s emiatt az ágy is elcsúszott kicsit. Ebből kifolyólag a könyvespolc is elmozdult az eredeti helyéről, szinte azon az oldalon borult minden. A változások miatt viszont nagyon beleszerettem a szobámba! Ami még igen nagy gond, hogy a szegélylécek még hiányoznak és a falak is üresek, amin nagyon szeretnék majd még dolgozni, de a jelenlegi helyzet nem igazán kedvez nekem. Mindenesetre sokkal jobban érzem itt magam, a tanulás és a relaxálás is sokkal könnyebben és jobban megy, tehát a boldogságom határtalan!


Aki figyelmes volt, az észrevehette, hogy ez alkalommal nem esett szó a sminkes fészkemről. Ennek oka is van, ugyanis szeretném azt egy kicsit külön lap alá venni, hisz mégis csak beauty blog is vagyok, vagy mi! Tehát a jövőben mindenképpen számíthattok valami hasonló bejegyzésre!

You May Also Like

4 Comments

  1. Jajj nekem nagyon tetszik! Főleg, hogy Leiner Laura regényei sorakoznak a polcaidon olyan csinosan elrendezve! :)
    Kíváncsi vagyok a beauty sarokra is nagyon! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külön kis szentélyük van, de valahogy nincs kedvem a többi könyv közé zsúfolni őket! Előbb utóbb azzal is érkezem, csak előbb felszámolom az ottani káoszt!:D

      Törlés
  2. Nem tudom, milyen volt a szobád festés előtt, de most nagyon szép! ♡ Nekem is nagyon tetszik a szürke falszín mostanában, legközelebb szinte biztos, hogy én is be fogom csempészni az otthonunkba.

    U.i. : a beauty-sarok engem is nagyon érdekel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szívesen mutogattam, de nem is vesztettél vele sokat! :D Nagyon jó szín, mert sok mindennel fel lehet dobni. Ha viszont tartasz tőle, akkor csak egy falat ajánlok elő sorban, na meg persze ha nincs sok fényforrás a szobában, akkor nem ajánlom annyira! :)

      Törlés