Nivea - 3 in 1 Urban Skin Detox claywash

by - május 13, 2020


Még az ősz folyamán kaptam az egyik barátnőmtől ezt a terméket, de akkor még nem fektettem akkora hangsúlyt az arcápolásomra, mint most, így a használata eléggé eltolódott. Ez a karantén időszak tökéletes volt arra, hogy tesztelgessek, kipróbálhassak új dolgokat, hisz temérdek időm van erre. Így került ismét a kezembe ez a kence, amit előszeretettel használtam hetente több alkalommal is.

"A többfunkciós formula fekete rizzsel, zöld tea kivonattal és természetes agyaggal gazdagított, mely segít csökkenteni a baktériumok által okozott mitesszereket a bőrön.
Lemosó: Segít csökkenteni a baktériumok által okozott mitesszereket
Arcradír: Segít finomítani a pórusokat, tisztítja a bőrt, eltávolítja az elhalt hámsejteket
Maszk: Segít mattítani és simává tenni a bőrt"

Mint láthatjátok ez esetben három használati módot is alkalmazhatunk, amiből mindhárommal megpróbálkoztam. Nekem személy szerint a mitesszerekkel van a legtöbb problémám, így érthető módon arcradírként veszem hasznát leginkább. Emellett viszont nagyon szeretem maszkként is feltenni, nagyon figyelve arra, hogy a szemkörnyékemet elkerüljem. Régebben még a kezemmel dolgoztam el a terméket, azóta viszont megleptek egy arctisztító készülékkel, így néhanapján azt is segítségül hívom, pusztán azért, mert én így még hatékonyabbnak érzem.

Nagyon szeretem használni, mivel az illatáért teljességgel oda vagyok, ráadásul az sem mellékes, hogy mennyire megnevettetem a családot, ahányszor maszkként használom, és a lakásban lófrálok, ameddig az arcomon szeretném hagyni "hatni". A lemosásával sincs különösebb problémám, ilyenkor még a radírozó formula is érvényesül, amit nagyon szeretek, mert így nem igazán vannak az arcomon száraz, hámló foltok.

Általában esténként, sminklemosás után vetem be, utána mindig nagyon puha és selymes az arcbőröm, ami kifejezetten jó érzés esténként. Szeretek igazán tiszta arccal lefeküdni este, mert ilyenkor az arckrém is sokkal hatásosabban fejti ki, amit tud. Így reggelre mindig babapofival kelhetek, ami feldobja minden reggelemet.

Ha egy dolgot ki kellene emelnem, amit nem szeretek a termékben, akkor az adagolását mondanám. Számomra nagyon nehéz kinyerni belőle a terméket, de lehet, hogy ez csak engem zavar. A barátomat is sikerül néha rávennem, hogy használja, de ő még sosem panaszkodott rá, így lehet, csak én vagyok túl béna ehhez.

Bár szeretek új termékeket kipróbálni, ha elfogy, akkor valószínűleg újraveszem, mert nagyon szeretem az eredményt, amit a használata után tapasztalok. 



Ti próbáltátok már ezt a terméket? Ha igen, szerettétek?

You May Also Like

0 Comments