Májusi kedvencek

by - június 03, 2020


Ismét eltelt egy hónap, szinte észre sem vettem, hogy már vége is a májusnak. Mióta itthon vagyok ez volt az első olyan hónapom, amikor igazán volt szabadidőm és amikor igazán történtek is velem dolgok. Nem mondom, hogy minden élmény volt, amit itt megosztok majd veletek, de az biztos, hogy nagy eseménynek számítottak ezek a pillanatok a májusi hónapban, így mindenképpen említésre méltóak.

Letudtam az érettségit

Igen meghatározó része volt a mindennapjaimnak az érettségire való felkészülés, tényleg majdnem minden percemet kitette. Azóta már megnéztem az eredményeimet, bár cseppet sem vagyok velük elégedett, de örülök, hogy túl vagyok ezen az időszakon. Az első pár napban azt sem tudtam, hogy mit kezdjek magammal, így néha eltörött a mécses, de most már feltaláltam magam és megbirkóztam az eredmények okozta csalódással is.


Szülinap 

Idén betöltöttem a huszonegyedik életévemet is, ami szintén májusra esett. Nem volt nagy banzáj és nem csak a korona vírus miatt, hanem mert nem szerettem volna, hogy most felhajtást csapjunk. Bár ez a nap sem volt felhőtlen, mert sok barátomtól vártam, hogy felköszöntsenek, ami nem történt meg. Ez viszont megmutatta nekem, hogy kinek vagyok annyira fontos, hogy ezt a dátumot megjegyezze, végül is, aki igazán fontos, az ott volt és gondolt rám. Kiderült, hogy kikre is számíthatok igazából.

Megejtettük az első vásárlást

amire már nagyon rég óta vágytam. A karantén és az érettségire való készülés nagyon kivette az energiáimat, így egy kis shoppingolással töltődtem fel május végén. Mivel a szülinapos arra az időszakra esett, így az ott vásárolt cuccokat betudhatom a születésnapi ajándékaimnak. Mindenesetre nagyon jól esett egy kicsit kimozdulni és végre élni a divattal kapcsolatos szenvedélyemnek.

Hajvágás

Az érettségik másnapján vége a fodrászomhoz is el tudtam látogatni. Tudom jól, hogy sok lány álma a hosszú haj, de én valamiért mindig visszatérek a rövidebb fazonhoz. Egyszerűen így érzem jobban magam és az ellenkezőjéről senki nem tud meggyőzni engem. Úgy érzem ez áll hozzám közelebb, ez áll jobban. El sem hiszitek mekkora öröm volt megválni már azoktól a centiktől, már szörnyen idegesítettek! 


Megérkezett a Blogturné Klub nyereményem

Nem is emlékszem, hogy már, hogy mikor nyertem pontosan a nyereményjátékukon, de már teljesen azt hittem, hogy megfelejtkeztek rólam. Ha teljesen őszinte szeretnék lenni, nekem teljesen kiment a fejemből, hogy anno még év elején bekerültem a szerencsés nyertesek közé. Képzelhetitek, hogy mennyire meglepődtem, amikor megérkezett a futár és a kezembe nyomta a csomagot. Szinte kiugrottam a bőrömből. Még nem kezdtem bele egyik történetbe sem, mert épp egy másik sorozatot olvasok, de már tűkön ülök, mert annyira szimpatikusak nekem ezek a történetek!

Meséljetek, nektek, hogy telt a május? 

You May Also Like

0 Comments