VLOG: Egy nap velem | rendrakás, vihar, mit ettem ma?

by - június 07, 2020


Én személy szerint nagyon sokat garázdálkodom a youtubeon. A kedvenc videótípusom egyértelműen a vlog, hisz itt egy kicsivel nagyobb betekintést nyerhetünk a youtuber életébe, ami okán egy kicsit jobban megismerhetjük őt és a mindennapjait.

Arra gondoltam, hogy miért ne mutathatnám meg nektek egy napomat így az érettségi után. Mivel nincsenek fix programjaim, így eléggé randomra sikerült ez a videó. Sokáig megvágni sem akartam, mert az emlékeimben nem ilyen lett, de őszintén szólva én elégedett vagyok vele így utólag. 

Ezzel a videóval pedig elértem oda, hogy egy hónapon keresztül minden vasárnap kikerült egy videó a csatornámra, azaz négy. Tudom, hogy nem nagy szám és azt is tudom, hogy feliratkozókból sem vagyok ellátva, de én mindennél és mindenkinél boldogabb vagyok, mert azt csinálom, amit szeretek! Annak az 53 embernek pedig, akik támogattak egy feliratkozással nagyon hálás vagyok és neked is, ha most ezt olvasod vagy megnézed a videómat. Ígérem, nem maradtok jutalom nélkül!


Remélem most sem okoztam csalódást, szerdán egy újabb poszttal érkezem, addig is szép napokat mindenkinek!

You May Also Like

0 Comments