Egy csipet kék és virágos - Bonprix

by - július 29, 2020


Hozzám sosem állt közel a kék szín, sosem éreztem azt, hogy ez igazán Lillás lenne egészen pár héttel ezelőttig, amikor is a Bonprix oldalán beleszerettem egy kék ruhába. Őszintén szólva talán engem lepett ez meg a legjobban, mert sokáig még a farmer kék színét sem tudtam elviselni magamon. Ez szerencsére még a télen megváltozott, de nagyon sokáig nem gondoltam, hogy más ruhadarabok terén is nyitni fogok ez a szín felé.

Amikor az oldalon nézelődtem elég sok minden felkeltette a figyelmemet, ám ez a ruha kitűnt a többi közül. Nem tudom, hogy pontosan mi volt az, amivel ennyire megfogott, de utána napokig nem tudtam kiverni a fejemből, így muszáj voltam a kosaramba tenni. Amikor leadtam a rendelést egy valamire azonban nem figyeltem, ez a darab nem volt készleten, így sajnos elég sokat kellett várnom a megérkezéséig, de egy cseppet sem bánom, mivel nagyon csodás, és megnéztem nektek, ha most rendelnétek, akkor nagyon sok méretben van készleten, így nem kell aggódnotok a kiszállítási idő miatt.

Amikor leadtam a rendelésem eléggé nagy gondolkodásban voltam a méret tekintetében, mivel rettenetesen széles vállaim vannak, így egy eggyel nagyobb méreten gondolkodtam, de szerencsére anyukám lebeszélt erről, s milyen jól tette, hisz egy mérettel kisebb is tökéletes lett volna, de így is csodálatos. Tudni kell rólam, hogy az anyagleírásokhoz nem igazán értek, így nagyon nagy meglepetésként ért, hogy mennyire puha és selymes a ruha anyaga, ugyanis nekem az első benyomásom a képekről az volt, hogy ez egy vastag és kissé kemény anyagú ruha, hogy legyen tartása. Tartása így is van, de mint írtam az előbb, nagyon kellemes és vékony anyagú ruhának bizonyult.

A ruha rendelésekor már tudtam, hogy ez egy tökéletes darab lesz a búzában fotózáshoz. Sajnos búzamezőn nem sikerült ebben a csodában fotózkodni, ellenben a hőn vágyott bálaszezont még elcsíptük, s így születtek ezek a szuper fotók. Bár rettenetesen összeszurkáltak a kalászok, sikeresen túléltem és még le sem estem a magasból, így viszonylag jó élmény volt a fotózás.

Szerintem ez a ruha egy tökéletes mindennapi darab, a legfontosabb pedig, hogy nem kell félni tőle, hogy felfújja a szél és villantunk benne, hisz a hossza is megfelelő. Nagyon tudom nektek ajánlani és ha ti sem vagytok megbékélve a kékkel, akkor elmondom, hogy van még ugyan ez a szabás sárga színben is. Mindenképpen megéri azt is csekkolni!

*A terméket a Bonprix csapatától kaptam bemutatás céljából. 

 ruha: Bonprix / cipő: H&M / óra: Cluse / karkötő és charmok : Pandora

You May Also Like

0 Comments