VIDEÓ: Tükör nélküli smink kihívás

by - augusztus 02, 2020


Az eddigi videóimban kivétel nélkül csak hétköznapi sminkeket készítettem el. Most viszont nagyon szerettem volna valamit, amivel kilépek a komfort zónámból és egy kis újat is tudok mutatni. Nagyon hosszas gondolkodás után végül úgy döntöttem, hogy nem egy szimpla sminkes videót veszek fel, hanem ezt, egy kihívást, hogy egy kicsit szórakoztatóbb legyen.

Sajnos a technika megviccelt, így a videó vége vlogos formában készült el, ugyanis a kamerám aksija lemerült, de így legalább biztos vagyok benne, hogy jól láttátok ezt a fantasztikus sminket.

Arra gondoltam, hogyha szeretnétek, akkor a hónap folyamán szívesen elkészíteném ennek a sminknek a "rendes" változatát is, mert szerintem nagyon jól mutattak ezek a színek egymással, de ezt teljesen rátok bízom, hogy kíváncsiak vagytok e rá!

*Ne felejtsétek! Az instagram oldalamon (ide kattintva a link oda vezet titeket) nyereményjáték fut, ugyanis a blogom augusztusban lesz négy éves, ha van kedvetek, akkor gyertek oda is és játszatok egyet velem!


 Köszi, hogy megnézitek a videót! Meséljetek, ti csináltatok már hasonló kihívást? Ha van róla videótok várom róla a linket kommentben! 

You May Also Like

0 Comments