Bonprix - Egy csepp elegánsság

by - március 22, 2021

 


Akik legalább egy éve követnek, azok tudhatják, hogy én mindig a sötét színekben éreztem otthon magam. Ez még most is hasonlóan van, ezért minden vásárlás alkalmával sikerül beszerezni egy újabb ilyen színvilágú darabot. Ez most sem volt másként, de még mindig nem bánom ezt a döntésemet.

Idén tavasszal szeretnék egy kicsit elegánsabb lenni, ugyanis elegem van az itthoni melegítős szettekből, ezért is rendeltem meg ezt a felsőt. Egyszerre érzem benne nőiesnek, csinosnak és mégis visszafogottnak, ami szerintem a legjobb kombó, legalábbis én ezt részesítem előnyben. Na meg persze a kényelmet, de szerintem nincs is kérdésetek erről, hisz üvölt a felsőről, hogy mennyire kényelmes. Ez is tipikusan az ápol és eltakar típus, de nekem ez pluszpontot ér!

 *A felsőt a Bonprix csapatától kaptam a posztért cserébe.

You May Also Like

0 Comments