Bonprix - A rég várt alapdarab

by - november 13, 2020

Sosem voltam megelégedve a ruhatárammal teljesen, de legyünk őszinték, egy lány se tudja elmondani magáról, hogy maximálisan elégedett a jelenlegi ruháival, hisz mindig van szükségünk valami újra. Én is így voltam, s már hónapok óta kerestem a tökéletes kék farmer dzsekit, hiszen nekem csak egy fekete darabom van, amit nagyon szeretek, de valljuk be, a kék az igazi.

A Bonprix oldalán már nyáron is nagyon szemeztem ezzel a darabbal, de akkor azt gondoltam, hogy nincsen rá szükségem. Végül most mégis a kosaramba került, ugyanis kiderült, hogy eléggé jó hasznát vettem volna neki ősszel is. Sajnos most már olyan az időjárás, hogy nem biztos, hogy kényelmesnek érezném ebben a hűvös időben, de eltettem biztos helyre és nagyon várom a tavaszt, hogy felavathassam élesben is, nem csak egy fotózás keretein belül.

Nagyon féltem, hogy nem lesz jó méretben, ugyanis nekem nagyon széles vállaim vannak, de szerencsére ez a probléma nem áll fenn, mint a képeken is láthatjátok, még egy kötött pulcsi is sikeresen aláfér, szóval maximális a boldogság! Ellenben azt fontos megemlítenem, hogy nem a legvastagabb anyagból készült, ami csak azért jó, mert így nem nehézkes a mozgás benne, viszont ebben az időjárásban nagyon nem ajánlatos hordani. Ellenben egy nyári estére tökéletes társa lehet bárkinek.

Sajnos nem tudom nektek linkelni ezt a darabot, mert már nem elérhető az oldalon, de sok jól kinéző dzsekijük van, amik biztos vagyok benne, hogy a valóságban is olyan jól néznek ki, mint a képeken! 

 dzseki: Bonprix /pulcsi: H&M / nadrág: Stradivarius / bakancs: Deichmann  


You May Also Like

0 Comments