The perfect summer dress

by - július 12, 2022

Annyira szerettem volna megtalálni a nyaralásunkra a tökéletes nyári ruhát, hogy szerintem sikerült bevonzanom. Ehhez azonban kellett bőven a Bonprix csapata is, hiszen nélkülük sosem valósult volna meg ez az álmom.

A tökéletes ruha pedig az oldalukon várt rám és szerelem volt első látásra. Mostanában többet hordok ruhákat, mint bármi mást, így nem is volt kérdés, hogy megrendeljem e. Tökéletes tengerparti városkába való ruha, viszont mi idén ismét nem jutunk el egy tengerpartra sem, ennek ellenére a múltheti nyaraláson csodálatos hasznát vettem és úgy láttam istagrammon is elnyerte a tetszéseteket.

A fazonja nagyon jó. Van benne két zsinór, amivel meg lehet húzni a mell alatti részen, így teljes mértékben én állíthatom a méretét. Az anyaga tökéletes, nincsen benne melegem, nem izzadok benne és ami plusz, de nem is tudtam amikor megrendeltem, sőt az első viselés alkalmával sem tűnt fel, de van rajta zseb, ami nekem nagyon nagy pluszpont. Szóval összességében imádom, a legjobb vétel volt eddig!

*a bejegyzésben szereplő ruhát ajándékba kaptam a Bonprix csapatától a posztban való bemutatásért cserébe.

You May Also Like

0 Comments