fairy tale blue flowers

by - július 07, 2022

A másik nagy kedvencem a nyárra, az ez a ruha, amit a képeken láthattok. Sajnos, mire ehhez a bejegyzéshez érek, már elfogyott, de hoztam nektek egy másikat, ami nagyon hasonlít és szintén kívánságlistás darab, ha ide kattintotok meg is nézhetitek.

Az anyag ebben az esetben is fantasztikus, de engem a minta és a szín fogott meg. Egyébként nem is szeretem a kéket, de ezt a mostani rendelésemből senki sem hinné el nekem. Ennek ellenére iszonyatosan megfogtak és hihetetlen mennyire passzolnak is hozzám. Imádom őket. Könnyedek, lengék és nyáriasak. Egyszerre lehet az ember bennük csinos és mégis laza. Itt mint látjátok a kedvenc converse cipőmmel párosítottam, de azóta beszereztem egy szandált is és azzal is szuperül mutat.

*a bejegyzésben szereplő ruhát ajándékba kaptam a Bonprix csapatától a posztban való bemutatásért cserébe.


You May Also Like

0 Comments