ying and yang

by - november 03, 2022

A mostani szettel nem hazudtoltam meg magamat. Annyira rám vall ez a Bonprix felső, konkrétan rá is mondhatnám, hogy ez az a felső, amit akár el is nevezhettek volna rólam. Nem elég, hogy nagyon egyedi és szerintem csinos is, nagyon meleg, ami ilyen időtájban nem kis előny.

A Bonprix táska pedig szerelem volt elsőre és azóta is sok dicséretet kap. Szükségem volt már egy új nagy táskára a suli miatt és valami igazán stílusosat kerestem, hát azt hiszem megtaláltam. Tökéletes esős napokon is, mivel az anyaga lepergeti magáról a vizet, így tényleg nagyon jó barátommá vált és az előző posztban előírt kitételeknek is tökéletesen megfelel.

*a bejegyzésben szereplő ruhát ajándékba kaptam a Bonprix csapatától a posztban való bemutatásért cserébe.

You May Also Like

0 Comments