BONPRIX | stripes are in fashion now, aren't they?

by - január 08, 2023

 Az idei tél nagy divatja két dolog, amit amit ezeken a képeken szerintem elég jól sikerült szemléltetni; ez pedig nem más, mint a szőrös kabátok és a csíkos felsők. Annyi helyen jöttek szembe, annyi lányon láttam, annyi üzletben árulják, de eddig a pontig nem sikerült megtalálni a tökéleteset. 

A Bonprix azonban "láttatlanban" meggyőzött, hogy szükségem van nekem ezekre a darabokra. Ami fantaztikus döntés volt, hiszen mindennél jobban szeretem ezeket a darabokat hordani a mindennapokban és alig vártam, hogy megmutassam nektek is. 

A csíkos dolgok mindig is nagyon közel álltak hozzám, így ez a pulcsi akár heti kétszer is előkerül. Azt hiszem én vagyok a csíkos felsős lány, akit mostanában leginkább ebben a felsőben látnak, de annyira szép, kényelmes és meleg, hogy le se lehet rólam rángatni. 

A kabát elsőre szerelem volt, sokáig kerestem valami hasonlót. Ugyanis régebben volt már egy majdnem pont ilyenem, de ez még annál is jobb. Meleg és csinos, nem is kell ennél több.

You May Also Like

0 Comments