Sminkes újdonságok avagy a szeptemberi kedvenceim

by - október 01, 2018


Sziasztok!

Nem is emlékszem, hogy valaha volt kedvences bejegyzés a blogon. Az az igazság, hogy nem nagyon szoktam sminkeket vásárolni, sőt semmit nem veszek meg addig míg az előző el nem fogyott. A pénztárcám szempontjából ez egy igazán kedvező tulajdonságom, a blog pedig ezen ok miatt hiányoskodik beauty bejegyzésekből. Most viszont sikerült beszereznem pár dolgot, amikről szívesen megosztanám veletek a miérteket.



Szerelem volt ez a paletta már első látásra. Nagyon nagyon régóta megvan már nekem, konkrétan ahogy megjelent én már meg is rendeltem. Sajnos ezidáig elő sem vettem, nem is tudom pontosan miért. Most viszont a szalagavatóra való készülés és csak időelütés szempontjából a kezembe került. Hát rengeteg lehetőség rejlik benne, szóval ha gondoljátok készülhet még vele sminkes bejegyzés is! Nem csak a színek kápráztatott el, hanem a minősége is, ami pedig még ennél is nagyobb plusz, hogy a benne lévő tükör a mindennapjaimat menti meg, ugyanis a reggeli sminkelésem alapdarabja lett. És most a Pinkpanda weboldalon akciósan tudtok hozzájutni, csapjatok le rá!


Essence Camuflage+ Matt concealer:

Amint a boltok polcaira került máris rohantam érte, hisz pont akkor fogyott ki az aktuális korrektorom. Az ára is nagyon kedvező, és nem utolsó szempont, hogy nekem még a Catrice Camuflage korrektort is leveri! Könnyű eldolgozni, egyáltalán nem szárít, és nagyon szépen fed. Szerintem egy próbát megér mindenkinek, főleg ennyi pénzért!


Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál:

Gondolom az Yves Rocher látogatóknak ezt a spirált nem kell bemutatnom, főleg azoknak nem, akik törzsvásárlói kártyát is csináltattak az üzletnél, hisz ez egy ajándék, ami hozzáteszem nem is olyan olcsó. Viszont nekem annyira bevált, hogy nem tervezem lecserélni, szerintem megtaláltam a tökéletes spirált. Csodás fekete színe van és nem ragasztja össze a pilláimat, egyáltalán nincsen pókláb hatása. Ha csak ezt az egy terméket használnám az Yves Rochertől, már akkor is megvettek volna ezerrel!

Inglot Freedom System Eye Shadow Matte NF:

Ez az Inglot termék a Marie Claire újsághoz járt. Pont Szegedre utaztunk és valami olvasnivalót kutattam az újságos bódénál, mikor megláttam, hogy az egyikhez Inglot termék van csomagolva. Annyira vágytam arra, hogy kipróbálhassam ezt a márkát, hogy gondolkodás nélkül fizettem is. Azt tudni kell, hogy én nem rendeltetés szerűen használom ezt a terméket, ugyanis tökéletesen megegyezik a szemöldököm színével, szóval szemöldökporként funkcionál, de el kell mondjam eszméletlen tartós és végre valahára megtaláltam a tökéletes színt. Természetesen ha elfogy rohanok is az utánpótlásért!

Essence You Better Work Gym-Prppf Primer:

Az első primerem és én elégedett vagyok vele. Bár nem használom minden nap, de tökéletesen beilleszthető a reggeli rutinba. Zöldes színe van, ami csökkenti a pirosságot ezzel segítve a nehezebb napokat. Az állaga vizes éppen ezért gyorsan beszívja a bőrünk és máris sminkelhetünk rá. Nem mondom, hogy egy edzést is kibír, de a hétköznapokra nyújtja a számomra elvártakat.

P2 Full Matte Lipstick 060 need a best:

A TÖKÉLETES NUDE RÚZS! És nem véletlenül emeltem ki ennyire. A színe inkább narancsosabb árnyalatba hajlik, de nem annyira mint a Nyx-es rúzsom. Tökéletes a mindennapokra, vékony és vastag rétegben szintúgy. Sajnos a képek még szerkesztés nélkül sem tudják visszaadni a színét, így én azt mondom mindenképpen csekkoljátok egy Rossmann üzletekben.

 Így utólag elnézést a körmöm állapotáért, de közvetlen a fotózás után mentem is körmöshöz, szóval a következő posztokban már ezen a téren is minőségibbet tudok majd alkotni!
Nektek voltak kedvenceitek szeptemberben, vagy próbáltatok ki valami újat amit szívesen ajánlanátok másoknak is? Írjátok le kommentben és beszélgessünk!

Csók;
Lilla♥

You May Also Like

0 Comments