All for you

by - október 19, 2018


Ezen a héten a betegség teljesen letarolt, ezért sem volt poszt. Elég sűrűn vagyok beteg, de ennyire nagyon rég voltam. Szerencsére ezt a kirándulást kicentiztük és még sikerült a lebetegedés előtt elmenni. Ismét Szlovákiába indultunk, persze megálltunk rengeteg helyen, de a valós úti cél az Zselíz volt. Nem hiszem, hogy sokan tudjátok ezt rólam, mert nem hirdettem sosem, de én népi táncoltam régebben és akkor volt szerencsém ellátogatni ebbe a Szlovák városba. Jó érzés volt visszatérni közel tíz év elteltével, de őszintén nem sokra emlékeztem.
Nagyon szerettem volna egy igazán őszi képsorozatot magamról, de sajnos nem készült olyan sok kép rólam, legalábbis olyan outfitbe való képek nem készültek most. Ellenben megnéztük egy kolostort reggelről. Őszinte leszek, nagyon nem élveztem, rettentő hideg volt és még fáradt is voltam. Így utólag már bánom, hogy nem maradtunk ott többet, de akkor ott szinte rohantam vissza a meleg kis helyemre. Egy vízimalmot is megnéztünk, ahol valami falunap lehetett így itt még az ebédet is be tudtuk iktatni. Találkoztam édes kiskutyákkal is, sőt megnézhettük a zselízi kastélyt is. Hazafelé pedig megejtettük a szokásos vásárlást, hiába mentünk másnap Glamour napozni!

 Ti voltatok már idén ősszel kirándulni? Ha igen akkor hol, ls ha nem akkor hova készültök?
Lilla♥

You May Also Like

0 Comments