Szépségápolási újdonságok (nekem)

by - október 08, 2018


Sziasztok!

Múlthét hétfőn bemutattam nektek egy bejegyzésben az aktuális sminkes kedvenceimet, ma pedig a szépségápolási újdonságokkal érkeztem. Legalábbis nekem újdonságok vagy a blogon még nem hallottatok róluk. Vannak köztük hosszútávú kedvenceim és viszonylag új termékek amiket megszerettem. Nem szeretném húzni az időtöket, szóval kezdjünk is bele!

Cosmia termékek:

Őszintén megvallom nektek, én erről a márkáról teljesen lemaradtam. Auchanba se jártunk olyan sűrűn, mert a hozzánk legközelebbi is minimum egy órára van tőlünk. Ezen a nyáron viszont az összes nagy bevásárlást itt intéztük, így találtam rá a márkára. Engem elsőre az illat fogott meg, mindkét termékben. Az egyik egy tusoló tej  vagy tusfürdő más néven. Az ősszel beköszöntött száraz bőrömet nem szárítja jobban, sőt mintha egy kicsit jobb is lenne tőle, de biztos segít ezen a testápolóm is. A másik termék pedig egy sampon. Először is kiemelném a kis üvegét, ami rettentő praktikus, már csak ezért is hazajött velem. Azt vettem észre, hogy a hamar zsírosodó hajamra azok a samponok a jók, amik zselés állagúak, átlátszóak. Ezzel sem tévedtem és a rekordot is megdöntötte, négy napig nem kellett hajat mosnom és annyira nem is éreztem vészesnek a helyzetet. 


Yves Rocher termékek:

Megint egy márka. Volt már róla szó a blogon, de a termékeit még nem mutattam meg nektek. Tekintve, hogy az arcomra ráfért a hidratálás így nagyon sok mindent szereztem be a nyáron ebből a termékcsaládból. Tudom, hogy lassan egy intenzívebben hidratáló termékre kéne áttérnem, de én egyenlőre elégedett vagyok ezekkel is. A legnagyobb kedvencem az arcradír, hiszen olyan kis szemcséi vannak, hogy egy élmény heti egyszer leradírozni vele az arcomat. A szérum áránál kicsit húztam a számat, de akkor is és most is nagy akciókkal készül minden vásárlónak az üzlet. Nekem egyik termékre sincs panaszom. Az arctisztítót a micellás víz után használom a még jobb tisztítás érdekében, az arckrémet pedig reggel este, így baba pofim van minden nap és mindössze csak tíz percet áldozok be az időmből az arcápolási rutinra.


Body Shop ajakbalzsam:

A legnagyobb kedvencemet hagytam utoljára. Biztosan tudjátok, hogy nekem nem csak a bőröm kritikusan száraz mindig, hanem a szám is. Éppen ezért szereztem be ezt az ajakápolót és egyáltalán nem bántam meg! Az illata is csodás, én a kiszerelését is nagyon szeretem, az ápolásáról meg ne is beszéljük. Igaz nyáron szereztem be, így az igazán durva időszakban még nem sikerült tesztelnem, de mint látjátok igen sokat használtam már. Ha gondoljátok a téli időszak után is beszámolhatok nektek arról, hogyan is teljesített ez a csoda. 

 

Nektek mik a kedvenceitek most ősszel? Nyugodtan írjátok meg, szívesen kipróbálnék új termékeket, márkákat!
Lilla♥ 

You May Also Like

0 Comments