DM Beauty Workshop - Night Edition

by - október 24, 2018


Október 9.-én harmadik alkalommal rendezte meg a DM a saját workshopját, amit idén Night Edition-nak kereszteltek. Ennek az eseménynek az volt a különlegessége, hogy kivételesen este került megrendezésre. Idén ősszel a Brody Studios adott otthont a rendezvénynek, és milyen jól is tette. A helyszín tökéletesen illett az alkalomhoz. Tágas volt, és szinte minden márka kapott egy saját szobát, ahol meg tudta mutatni az újdonságait.

A fő attrakció, ami köré ez a workshop is épült, az a DM új dekorkozmetikai márkájának bemutatása volt, a 183 DAYS by trend IT UP-nak. Ennek az új almárkának a különlegessége, hogy a termékek nagy része 183 nap után teljesen megújul, így csak egy fél évig vannak bizonyos termékek a polcokon. Emellett persze bemutatásra került több saját márkája is a DM-nek, ilyen például az Alverde, She, Balea, Langhaar Mädchen, LVLY, Strassen Kicker is. Ezeket a termékeket volt alkalmunk kipróbálni is, de egy óriási goodybag-ben haza is kerültek belőlük.
Egy külön kis szobát foglalt el a Rimmel London csapata is. Itt tetoválásokat és pecséteket tudtunk kipróbálni magunkon. Igazi halloween-i sminket is kaphattunk ezáltal. Sajnos az ő ajándékcsomagjukról lekéstünk, így róluk nem igazán tudok nektek most mesélni, de kinéztem egy csodás szemhéjtust, amivel csillagokat lehet nyomdázni. Nagyon remélem, hogy nálunk is kapható a boltokban!
A Phisicians Formula is elhozta bemutatni a termékeiket. Én nagyon szimpatizálok a márkával, de sajnos még egy terméket sem szereztem be tőlük. Ajándékba viszont egy nevemre gravírozott alapozót kaphattam és egy ecsetet, amikről biztos vagyok, hogy hallani fogtok még itt.
Egy helységben foglaltak helyet azonban az Essence-el, akik sminkbemutatót tartottak, hogyan érdemes az őszi színeket használni. Idén az Essence a metálos csillogásra feküdt rá, így mi is sok terméket zsebelhettünk be ebből a kollekcióból, én odáig vagyok értük!
Többek között a Durex csapatával is találkoztunk itt, akik bemutatták az új termékeiket. Fontosnak tartom én is megemlíteni nektek, hogy mennyire fontos a megfelelő védekezés! erről sose feledkezzetek meg!
Az új Love Beauty & Planet márkát sajnos annyira közelről nem tudtuk megismerni. Ellenben azt megtudhattuk, hogy a céljuk az, hogy apró lépésekkel nagy változásokat érjenek el. Állatkísérlet mentesek, vegánok és a flakonok 100%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek. Ezek információk után még inkább sajnálom, hogy lemaradtunk az ő kis ajándékukról.
A Biobaza egy nagyon jó programmal várt minket, ugyanis virágokat lehetett náluk kandírozni. Sajnos mi nem próbáltuk ezt ki, hisz mindent meg szerettünk volna nézni és ki szerettünk volna próbálni, de szerintem ez nagyon jó ötlet volt tőlük. Az újdonságuk pedig a rózsa illatú termékeik, melyek közül mi a három az egyben tusfürdőt kaparinthattuk meg.
A L'oreal Paris, Garnier és Maybelline egy nagy szobát foglalt el. Sajnos ezen márkák közül, csak a Garnier termékekből jutott nekünk, de mi így is boldogok voltunk, hisz megismerkedhettünk a L'oreal új csokoládé ihletésű rúzsaival és a Maybelline Super Stay Matte Ink rúzsok 12 új színével. Nem mellesleg pedig egy csokiszökőkút várt minket!
Az utolsó előtti megállónk a Neutrogena-hoz vezetett, ahol az új Hydro Boost termékcsaládot ismerhettük meg. Egy csodás kis mosdó volt nekünk berendezve, ami kékbe volt borítva. Itt pedig mindenmentes süteményekkel és koktélokkal vártak minket. A termékeikről egy másik posztban mesélek majd nektek!
Az utolsó megállónk a Yogi Tea organic volt, ahol egy igazi yogi várt minket, hogy kicsit megmozgassuk az elmerevedett izmainkat. Na meg persze kipróbálhattuk a teáikat, amikből még itthonra is kaptunk!
Összességében én nagyon jól érzetem magam ezen a rendezvényen, attól meg még jobb lett, hogy blogger barátnőm, Brigi is velem tartott, akinek itt még egyszer meg szeretném köszönni a képeket! Ezer hálám a DM-nek, hogy eljuthattam a workshopjukra, és nagyon remélem tavasszal ismét találkozunk!
Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, és írjátok meg, ha szeretnétek egy posztot látni a kapott termékekből!
#szépségsztorik
Lilla♥

You May Also Like

0 Comments