Cosmopolitan Blogger Days

by - október 28, 2018



Tudom tudom, most meséltem nektek egy sajtóeseményről, amin jártam, de ismételten érkeztem eggyel, remélem nem bánjátok!

Tegnap és tegnapelőtt megrendezésre került a Cosmopolittan Blgger Days, idén két napos etappal. Sajnos idén is csak egy nap adatott meg nekem, de jövőre biztos, hogy az összesen ott leszek. Egy újdonsült blogger barátnőmmel, Petrával látogattunk el a rendezvényre. Itt az elején leszögezném, imádtuk! Már nyitásra ott voltunk, ez csupán csak azért, mert tömegközlekedéssel mentünk a helyszínre és ahhoz igazodtunk. Viszont így megkóstolhattuk a reggelit, ami fantasztikus volt. Kis szendvicseket és croasant-okat szolgáltak fel, persze voltak üdítők és kávék is egész nap. Szerintem én a XIXO-s standnál megittam az összes barackos ízesítésű teát. Kóstoltunk limonádét is, de az borzalmas volt, legalábbis az én ízlésemnek. 
A délelőttünk azzal telt, hogy a kiállított standokat próbáltuk felfedezni, de még így sem sikerült mindegyikre időt szakítanunk. Első körben kisminkeltettük magunkat. Vörös rúzsban mentem, azt meghagyta a sminkes lány és amellé kaptam barnás füstös szemeket. Sajnos a Stabilo asztalai kimaradtak számunkra, pedig rettenetesen nagy papír írószer mániával küszködöm. Ellenben készítettem virágos hajpántot, a kezemet is csúnyán megégettem a ragasztóval, de túlélem! Emellett csináltunk Instax fotót és videót is, sőt még 360 fokos kép/videó és készült rólunk. Megismerkedtünk a Nature Box új termékeivel és még a hajunkat is befonták a lányok, ezután pedig a Bernängen márka végzett tesztet rajtunk és megállapították, hogy rettenetesen száraz a bőröm. Közben megejtették a díjátadót is, amiről sikeresen lecsúsztunk, de sajnos még így is azt tudom mondani, hogy nem igazán vagyok elégedett néhány döntéssel.
Délután beültünk pár előadásra, amik annyira inspiráltak minket, hogy nem is volt kérdés, nem szeretném a heti második bejegyzésemet elhagyni! Amit nem mellékes elfelejteni, hogy volt lehetőségünk emberekkel beszélgetni is. Viszkok Fruzsi nagyon sok tanácsot adott a youtube csatorna vezetésével kapcsolatban, Inez pedig már a pozitivitásával lenyűgözött minket.
Végszóként csak annyit mondanék, hogy nagyon jó volt elmenni az eseményre. Volt lehetőségem Manuélával is beszélgetni egy kicsit személyesen is, sőt képet is készítettünk!♥ Talán az esemény nélkül sose jutottam volna el a Groupama Arénába, amit lenyűgöző volt látni. Sok okossággal gazdagodtam, amiket próbálok megfogadni, de egyenlőre akkora katyvasz van az agyamban.


 Ti ott voltatok az eseményen? Jövőre terveztek menni?
Lilla♥

You May Also Like

0 Comments