Mi van a táskámban?

by - november 14, 2018



Talán egy éve készítettem nektek egy nagyon hasonló bejegyzést ehhez, amiben a sulis neszesszerem tartalmáról meséltem. Az a poszt azóta is a legnézettebbek közé tartozik, így gondoltam megmutatom nektek mis is lapul a táskámban. Most nem a mindennapokban hordott iskolatáskám tartalma kerül terítékre, de ha bárkit érdekelne az is, akkor nyugodtan írja meg nekem!



Kezdeném a táskámmal, ami instant szerelem. A Sinsay oldalán nézelődtem, mivel kardigánt kerestem, de végül erre bukkantam rá. Igaz, hogy a kék nem áll túlságosan közel hozzám, de biztos nektek is volt már olyan ruhadarab, kiegészítő vagy talán smink, ami annyira megfogott, hogy nem tudtátok ott hagyni.Ez után természetesen a legfontosabb a telefonom. Nem tudom mennyire észleltétek, hogy tavasszal leváltottam a jó öreg iphone-omat egy Huawei készülékre, és őszintén nem bántam meg! Szintén nálam van mindig a pénztárcám. Egy kicsi és praktikus darabot kerestem, hisz mostanában vagy rettenetesen kicsi vagy óriási nagy darabokat lehet a boltokban találni, ezért is örülök annyira ennek. A téli időkre kettő dolog elhagyhatatlan még nálam, az ajakbalzsam és a kézkrém. Persze az aktuális rúzsom is melléjük kerül, de ez most lemaradt a képről. Persze egy tükör, ami annyira édes, hogy nem tudtam otthagyni a boltban, na meg persze az sem mellékes, hogy az ilyen táskába dobós tükreimet mindig elhagyom, így féléves szinten mindig új után kell kutatnom. A kéztörlőt pedig senkinek sem kell mutatnom. Persze a füles is elengedhetetlen kelléke a táskámnak a lakáskulccsal együtt, de ők szintén beálltak a sorba és minden reggel lázas kutatás folyik utánuk.

You May Also Like

0 Comments