Summer Dress in Autumn

by - október 03, 2018



Sziasztok!

Az ősz és hideg idő beköszöntével valahogy bennem feléled az a vágy, hogy ruhát, esetleg szoknyát vegyek fel reggelente. Nem épp praktikus viselet ez, főleg nem a reggeli hidegben, de rétegezni kell! Ezt a ruhát még nyáron turkáltam. Valahogy nem igazán sikerült hordanom, de most itt van a lehetőségem rá! Ezt az összeállítást hazafelé a buszon eszeltem ki. Sőt mostanában a szöveget is hazafelé a buszon írom. Nekem ilyenkor jön az ihlet és sokkal jobban megy ott, mint itthon a négy fal között. Ilyenkor szoktam a minimális mobilnettemmel a pinterestet pörgetni és néhány inspiráció után kutatok. Olyan jó ötleteket szoktam itt találni és mindig meghozza a kedvem a diy dolgokhoz is. Most is van egy két ötlet a fejemben ezzel kapcsolatban és ha jól sül el, akkor akár még poszt is kisülhet belőle! Egyébként nálam már abszolúte ősz van. Egész este esett, így felavathattam az új bokacsizmámat és nem csak csinos, de kényelmes is. Előkerült a bőrkabát, amit eddig hanyagoltam, mondván délután még meleg van. A hétvégén útba ejtettem a Starbucksot is és ismételtem megkóstoltam a pumkin spice lattét. Tavaly nagyon nem ízlett egyszerűen nem érettem mit lehet ebben szeretni. Most pedig a buszon ülve is csak arra vágyom. Lehet még egy sütőtökkel is bepróbálkozom idén, bár én tényleg sosem szerettem.

 Ti is szoktátok a nyári ruháitokat ősszel hordani?
Lilla♥

You May Also Like

2 Comments