2018-as évértékelő

by - január 03, 2019



2018 csak úgy elsuhant, legalábbis én így érzem. Az év elejéből nem sokra emlékszem, talán egy két sulis kép van, amit fel tudok magamban idézni. Tekintve, hogy a mindennapjaim nagy részét az iskola teszi ki, így ez annyira talán nem is meglepő. 

Tavaly (de fura ezt így leírni, hisz még csak három napja léptünk át ebbe az évbe) sok olyan dolog történt velem, amire nem is számítottam. Rátaláltam két emberre is, akik bár nem a mindennapjaim szerves részét képezik, jóban rosszban itt vannak mellettem és ez fordítva is igaz. Emellett leérettségiztem! Ez most nagy szó, hisz akkor ott azt éreztem, hogy nem állok rá készen, inkább el sem megyek. Most pedig kevesebb mint öt hónap és újból szembenézek vele, de már nem félek! 


Nem érzem egy túlzottan sikeres évnek ezt a 2018-at, olyan semmilyen volt, történtek jó dolgok és rosszak is, de összességében volt már jobb évem is. Ellenben a blog életében történtek kevésbé megszokott dolgok. Szerintem a tavalyi évben rekordot döntött az eltűnéseim száma, hihetetlenül ihlettelen időszak volt nekem ez az év. Viszont születtek együttműködéseim, amikre rettenetesen büszke vagyok. Első soron a Manzara webáruházzal és ami a legjobb, hogy nem is egy alkalmam nyílt arra, hogy velük dolgozhassak! Emellett a Zenzero is nyitott volt az ötleteimre, nekik is nagyon nagy hálám, egy kis blogger életében és karrierjében is nagyon nagy lökés ha támogatják! Sajnos a nézettség és az aktivitás csökkent az év végére, de most megpróbálom az egészet helyretenni, remélem idén megjön a várva várt siker! 

Kettő esemény került be a naptáramba, amire ugyan bloggerként mentem, de mégsem a blog által jutottam el. Az első a DM által rendezett beauty workshop volt, amire egy sminkverseny nyereményeként juthattam el. Az egészet talán az tette a legjobbá, hogy a barátnőmmel és bloggertársammal Brigivel vehettem részt rajta. Ez volt életem első blogger eseménye, de nagyon remélem, hogy nem az utolsó, mert én egyszerűen imádtam a hangulatot is, meg úgy az egészet! A másik esemény pedig a Cosmopolitan Blogger Day volt, szerintem arról nem is kell mesélnem senkinek. Ez az esemény azért is nagyon jó, hisz itt nem csak bloggerek lehetnek jelen, hanem bárki akit érdekel ez a világ, de mindkettő rendezvényről a beszámolót már megtalálhatjátok a blogon.


És, hogy mit várok a 2019-től? Rengeteg mindent, de nem igazán szeretnék megfogadni semmit, egyszerűen magamból és a blogból szeretném kihozni idén a legtöbbet!

Nektek, hogy telt a tavalyi év? Tettetek bármi fogadalmat idénre?

You May Also Like

0 Comments