La Tétragone

by - április 20, 2019


Azt hiszem eljött az életemnek az a szakasza, mikor úgy érzem egy kicsit elegánsabban, nőiesebben kellene öltözködnöm, vagyis azokban a ruhákban érezném jól magam. Így került hozzám ez a piros blézer a tél végén. Ez igen komfortzónámon kívül eső terep volt nekem, hisz egy kis színt is vittem a mindennapjaimba. Ennek ellenére azt kell mondanom imádom! Kicsit komolyabb, elegánsabb és nem mindennapi megjelenést kölcsönöz ez a darab.
Amikor ezt az összeállítást fotóztuk akkor talán még februárban járhattunk, de a blog szüneteltetése miatt nem osztottam meg veletek, viszont annyira szeretem ezeket a képeket, hogy mindenképpen szerettem volna írni egy bejegyzést. Viszont egy tavaszi outfitben is megmutatom majd hogyan párosítom lengébb ruhadarabokkal.

A másik említésre való dolog az az új órám. Idén volt a szalagavatóm, s bár bejegyzés nem készült belőle (az ok egyszerű, cseppet sem élveztem, így érthetően nem is mesélnék róla), az ajándékomat szívesen megmutatom nektek. Egy eszméletlen szép Cluse óráról van szó, amit ezüst színben választottam, kocka számlappal. Ha tudnátok mekkora dilemma volt ezt így eldönteni, talán több hetet is ültem az órákat nézegetve. Végül azért is esett erre a darabra a választásom, mert akkoriban még olyan kevés embernél láttam, hogy ez az indok talán még szimpatikusabbá tette nekem ezt a darabot. Talán mióta megkaptam lerobbanthatatlan rólam, a mindennapjaim része, de azért szeretném beszerezni az arany verzióját is, hisz nem csak ezüst ékszereim vannak.


Köszi, hogy itt vagy és elolvastad a bejegyzést (vagy legalább a képeket megnézted :D)!
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek!
Lilla♥

You May Also Like

0 Comments