CeraVe termékteszt

by - július 11, 2019

Ma egy olyan bejegyzéssel készültem nektek, ami a blog életében még nagyon kevésszer kapott helyet. Két terméket kaptam tesztelésre a trnd csapatától, ezt a bejegyzést pedig ezeknek a bemutatására szánom, de kezdjük is elején.
A trnd a legnagyobb Kollaboratív Marketing közösség Európában. Egy oldal, melyre beregisztrálva az ember termékeket tesztelhet, majd megoszthatja a tapasztalatait ezekkel kapcsolatban. Fontos megemlíteni, hogy nem csak bloggerek és influencerek élhetnek ezzel a lehetőséggel, hanem bárki, akinek kedve támad belepillantani egy izgalmas folyamat lépéseibe. Az oldal teljesen biztonságos, így én mindenkit csak támogatni tudok, aki belevág ebbe!

A CeraVe termékek nem zsíros szerkezete gyorsan felszívódik már a közvetlen használat után, nem hagy maga után zsíros érzetet. A márka minden terméke hipoallergén, illatanyag- és olajmentes, ennek köszönhetően az érzékeny bőr ápolására tökéletes. A termékek hosszan tartó hatását a ceramidoknak és a hialuronsavaknak köszönheti.
Nekem két termék tesztelésére volt lehetőségem, de ez ne tévesszen meg senkit, hisz a márka nem csak ezekre a bőrtípusokra gyárt termékeket. A testápolás mellett a készletben megtalálható például arckrém, lábápoló krém és akár kézkrém is. Bőrtípus szerint is lehet csoportosítani a termékválasztékot, ugyanis száraz, normál és zsíros bőrre való készítményük is van a piacon.
Mint fentebb említettem két termék tesztelésére volt lehetőségem ez alkalommal. Annak érdekében, hogy pontosabb képet kapjatok külön részre bontom a két értékelést.
Első lépésként a hidratáló és tisztító krémet használjuk. Ez a zöld csomagolásban lévő termék, mely tulajdonképpen egy tusfürdő. Illatanyag mentesnek ígérik és ezt tényleg betartja, én nem éreztem rajta semmiféle illatot. Nagyon kellemes állagú és ígéretéhez híven nagyon hidratáló készítmény. A használata során sajnos egy napozás alkalmával leégett a vállam. A termék ezen sokat segített, napok múlva már nem is volt olyan kellemetlen a fájdalom. Biztosan nem tudjátok, de nekem rettenetesen száraz a bőröm, legfőképpen a lábamon. Már ennek a terméknek a használata után láttam a változást, de szerintem a két produktum közös hatása érte el, hogy a lábam igazán puhává vállt.
Második lépésként a hidratáló tej kerül középpontba. Ennek a csomagolása kék színben pompázik és fontos megemlítenem, amit az első terméknél nem tettem, ez pedig a kiszerelés. Szerintem nagyon praktikus, ugyanis pumpával van ellátva, így mindig csak annyi terméket viszünk fel, amennyire tényleg szükségünk van. Ugyan azt tudom elmondani róla is, mint testvéréről, illatanyag mentes és rendkívül jól hidratál. Végleg eltüntette a száraz foltokat a lábamról és mindenhonnan. Én feltétlenül elégedett vagyok vele, hisz már pár nap után éreztem az eredményt és a legtöbb testápolónál ez akár hetekbe is beletelik.
Nekem személy szerint megérik ezek a termékek, hisz én nagyon kényes, száraz és makacs bőrrel rendelkezem. Már hosszú hetek óta tesztelgetem mindkettőt és eddig egy panaszom sem volt rájuk. Nagy örömmel tölt el, hogy tesztelhettem ezeket a szuper produktumokat és remélem legközelebb veletek együtt próbálhatok ki egy új terméket a trnd csapat támogatása által!

Köszönöm, hogy itt voltatok, ha próbáltatok már CeraVe terméket nyugodtan osszátok meg a tapasztalataitokat velem és másokkal is. Segítsünk megtalálni mindenkinek a számára megfelelő készítményt!

You May Also Like

0 Comments