Én és a körömlakkozás

by - augusztus 14, 2019


Körülbelül négy évvel ezelőtt lehetett, mikor először bejelentkeztem egy helyi körmöshöz. Olyan borzalmas tapasztalataim voltak vele, hogy a második alkalommal úgy döntöttem, hogy nekem ebből elegem van, soha többet nem szeretnék manikűrösnél megfordulni. Nem szeretném részletezni a borzalmakat amiket átéltem, senkinek sem kívánok hasonlót. Persze nem csak ez vetett véget a látogatásaimnak nála, egyszerűen nem éreztem komfortosan magam a műkörmökkel, nem éreztem a magaménak.

Talán egy év elteltével viszont úgy gondoltam adnom kéne egy újabb esélyt ennek az egésznek, mert én is szeretnék minden hónapban csodásabbnál csodásabb körmöket. Sikerült is találnom egy csajszit aki csodásan elkészítette a körmöm minden alkalommal, viszont nagy sajnálatomra ő letért a pályáról, így új körmös után kellett néznem.

A helyzet az velem kapcsolatban, hogy nagyon lassan nyílok meg, így egyáltalán nem örültem a változásnak. Számomra az egyik legfontosabb, hogy a szakember akire rábízom magam ne csak jó munkát végezzen, hanem jól ki is jöjjünk egymással. Volt pár próbálkozásom, sajnos mind kudarcba fulladt, bár szép körmöket készítettek nekem a lányok, nem igazán éreztem magam felszabadulnak. A másik nagyon nyomós indokom pedig az ár, s mivel anyukám is körmöshöz jár, így már havonta kétszer annyit fizettünk ki. Félreértés ne essék, nem vagyok spoor, egyszerűen nem érte meg nekünk egy sima köröm festésért ennyit kiadni, ezért is jutottunk arra, hogy beruházunk pár lakkra, egy lámpára és rászánom az időt, hogy én magam kreatívkodjak itthon.
Természetesen nem szereztem be nagyipari mennyiségeket, a fent említett lámpán kívül vettünk pár reszelőt, alap és fedőlakkot, nail prep-et és természetesen a színeket, amik közé időnként új érkezik. Mostanában sok helyen láttam és olvastam, hogy aliexpress-es vagy ebay-es lakkokat használnak az emberek, így én is megpróbálkoztam ezekkel és nagyon pozitívan csalódtam bennük, így biztos, hogy bővíteni fogom a gyűjteményem innen is.

Ma egy kicsit kreatívkodni volt kedvem, így kis virágokat festettem a körmeimre, a csillámport pedig nem sajnáltam, pedig én általában az egyszerűségre törekedem. Persze nem lettek tökéletesek, de nekem mindig olyan nagy büszkeség, hogy én készítem el. A rászánt időt pedig kicsit sem sajnálom, hisz nekem ez egy kicsi kikapcsolódás és persze közben valamilyen sorozat megy a háttérben.

Arra gondoltam, hogy szívesen csinálnék sorozatot, hogy időnként milyenre készítem a manikűröm és talán érdekes lehet majd látni, hogy hónapról - hónapra, hogyan változik a kézügyességem!

You May Also Like

0 Comments