Rhonda Byrne - A Titok, ami megváltoztatta az életem

by - augusztus 12, 2019



Mint tudjátok eléggé nehéz élethelyzetbe kerültem a napokban, így az egyik családi ismerősünk arra gondolt, hogy odaadja nekem ezt a könyvet, hátha segít rajtam valamit. Nem mondom, hogy nem hallottam róla, hisz már a bátyám is olvasta, viszont engem egyáltalán nem mozgatott meg a vonzás törvénye egészen addig a napig, mikor kiderült, hogy nem vettek fel.

Biztosan nem tudjátok rólam, hisz a blogon próbálok mindig optimista lenni és jó szemmel nézni a dolgokat, de én egy nagyon is pesszimista személy voltam és mindig azzal védekeztem, hogy realistán látom a dolgokat, nem élem magam bele semmibe, hisz fel kell készülni a rosszra is. Ez viszont csak kifogás volt éveken keresztül, hisz tényleg mindenben a legrosszabbat láttam meg és fogalmam sem volt, hogy ezen hogyan tudnék változtatni.

Nem tudom, hogyan történhetett ez, de könyv olvasása során elkezdtem másképp látni a világot, talán egy kicsit ki is nyílt számomra. Boldoggá tettek a történetek, amiket másokról olvastam és elképesztett, hogy a Titok ekkora hatással van az emberek életére. Idővel még arra is ráeszméltem, hogy nagyon sokszor alkalmaztam már a vonzás törvényét az állandó negativitásommal, így persze, hogy nagyon ritkán történtek velem jó dolgok. Ezen egyértelműen változtattam és nem fogok nektek belemenni, de érzem már a változást, amit csak is a Titoknak tulajdonítok.
Na de, hogy mit is rejt ez a könyv? Történeteket. Történeteket azoktól, akik a Titok által megváltoztatták az életüket. Nagyon sok megható, inspiráló történet van ebben a könyvben különböző emberektől, akik alkalmazták a vonzás törvényét és ez által megteremtettek maguknak egy csodálatos életet. Emellett fejezetekre van bontva és a történetek között Rhonda is megszólal és tanácsokkal látja el az olvasót, hogy minél hatékonyabban tudja alkalmazni a vonzás törvényét.

Ebben ​a könyvben a világszerte bestsellerré vált A Titok című könyv olvasóinak leglelkesítőbb és legfelemelőbb olvasói leveleit, valós történeteit szedtük csokorba. Fedezd fel te is, hogyan változtatták meg egészen hétköznapi emberek az életüket azzal, hogy alkalmazták A Titok tanításait.
A Titok legelső kiadásakor, úgy egy évtizeddel ezelőtt, Rhonda Byrne bestsellere azonnal elindította a lavinát az olvasók között, és robbanásszerűen kezdett nőni azoknak a száma, akik megosztották saját történetüket, és elmesélték, hogyan változott meg csodával felérő módon az életük. A Hogyan változtatta meg a Titok az életemet? egy igen tekintélyes válogatás a legszívmelengetőbb és legmegindítóbb valós történetekből. Minden történet hitelesen, valósan mutatja be azt az utat, ami az élet valamennyi területén – mint a pénz, az egészség, a kapcsolatok, a szerelem, a család és a karrier – sikerhez vezet. A Hogyan változtatta meg a Titok az életemet? szereplői bebizonyítják: bárki képes arra, hogy álmai életét élje.
Nagyon szerettem olvasni, mert olyan pozitivitás szállt meg, hogy napokig a mosolyt sem tudtam letörölni az arcomról. Biztos, hogy saját magamnak is be fogom szerezni a könyvet, ha nem ezt, akkor bármelyiket a sorozatból, hisz a rossz napokon jó lesz egy kicsit belelapozni és erőt gyűjteni. Nektek pedig azt ajánlom, ha egy könyvet olvastok el, akkor legyen ez az, hogy ti is kapjatok egy kicsit a pozitivitásból. A legnagyobb öröm pedig, hogy a barátom aki nem szeret olvasni még ő is beleolvasott és egyáltalán nem tartotta rossznak, sőt kifejezetten érdekelte még őt is!


Ha olvastátok akkor meséljetek, ti alkalmazzátok a vonzás törvényét? Történt már veletek valami ennek hatására?

Kétféle embertípus létezik.
Az egyik azt mondja:
"Hiszem, ha látom."
A másik pedig azt:
"Ahhoz, hogy lássam, hinnem kell benne."




You May Also Like

0 Comments