Kedvenc pulcsi

by - január 18, 2020


Tekintettel arra, hogy télen nem igazán tudunk változatosan öltözködni, hisz leginkább egy meleg, kényelmes pulcsira vágyunk, így szerintem nem csak az én gardróbomban található meg számtalan pulóver, hogy azért mégse legyenek unalmasak és egyhangúak a mindennapok.
Ezt a pulóvert mar egy jó ideje kinéztem magamnak, de a tavalyi tel során sehol sem találtam. Idén akkora szerencsém volt, hogy sikerült megvennem egy ismerősömtől használtan. Kifejezetten örültem ennek, hisz a fast fashionről mostanában nagyon sok rosszat hallani, így én is próbálom kerülni amennyire csak tudom. Talán azért is emelem ezt ki ennyire, hogy felhívjam a ti figyelmeteket is erre. Én személy szerint nagyon sokat vásárolok turkálókban, mindig is így volt. Nekem sosem volt ez gáz vagy ciki. Sokkal kellemetlenebb tudott lenni az, amikor valakin ugyan azt a felsőt láttam, mint ami rajtam is volt. A turkálókban és használt ruha boltokban az a legjobb, hogy rengeteg féle ruha van, amik nem valószínű, hogy szembe jönnek velünk később majd az utcán. Persze van negatívuma is, velem is sokszor megesett mar, hogy beleszerettem ruhákba, amik nem a méreteim voltak. Azt viszont mindenkinek végig kell gondolni, hogy a kiszemelt ruhadarabokra szükségünk van e. Ugyanis az eszetlen vásárlás nem megoldás semmire, szerintem senkinek sincsen szüksége egy tizennyolcadik nadrágra és egy negyvenedik pulcsira. Tehát én arra biztatlak titeket, amit én is szemmel tartok, ha nincs rá feltétlen szükségem, akkor nem veszem meg csak azért, hogy az enyém lehessen. Regén nagyon sok ruhát halmoztam fel, amiket aztán nem is hordtam. Már el sem tudom képzelni ezt, pedig a blog szempontjából biztos jó lenne, ha több ruhám lenne és több outfit poszttal tudnék szolgálni nektek.

Ti szoktatok használt ruhákat venni? Szeretitek a turkálókat?

You May Also Like

0 Comments