Pandora ékszerek

by - január 15, 2020



Ezen a télen számomra lehetetlen volt a Pandora reklámjait elkerülni. Bárhova mentem, bármit néztem mindenhol felbukkantak a hirdetések és őszintén mondom nektek beleszerettem az egész márkába. Éppen ezért is döntöttünk úgy Bálinttal, hogy beruházunk egy-egy darabra.

Sosem voltam az ékszerek nagy kedvelője, sőt ha vettem is egy darabot nagyon meg kellett magamat erőszakolnom, hogy hordjam is. Két Cluse órám volt, s sokáig éreztem azt, hogy valami nagyon hiányzik nekem, de sosem tudtam megmondani, hogy mi is az. Idén télen szerencsére rájöttem és nagyon jó döntést hoztam azzal, hogy beszereztem ezt a csodás ékszert.
Aki tudja, hogy rettenetesen nagy Harry Potter fan vagyok, annak biztosan eszébe jut az a kollekció, amivel most a Pandora elődrukkolt, de sajnos én teljes egészében lemaradtam róla. Végigjártam az összes üzletet és higgyétek el nekem, ez karácsony tájékán igen nagy szó, mert mindenhol annyian vannak, hogy a minimum az egy órás várakozás az ajtóban. Így sajnos nem lett se Harry Potteres charmom, se karkötőm, de egy csoda szép virágos kis ékszerre esett a választásom.

Tudom, hogy ez nagy kiadás, ezért tudnám nektek azt mondani, hogy figyeljétek az akcióikat, mert nagyon jó kedvezményekkel tud előrukkolni a márka, így szereztük mi is be a kedvenceinket. Ráadásul az idei Glamour napokon is részt vettek, de arra számítani kell, hogy rettenetes sor fog várni az üzlet előtt titeket, s a választék is akkora, nagyon nehéz volt nekem is dűlőre jutni, pedig mostanság egy eléggé határozott személy vagyok.
Végezetül pedig muszáj leszögeznem, hogy nem felvágni szeretnék, csupán arra gondoltam megmutatom nektek a mostani kedvenceinket. És nem, nem szponzorált a bejegyzés, pedig higgyétek el, én sem bánnám!

You May Also Like

0 Comments