A barátom választja az outfitem

by - február 09, 2020


Mostanában elég nehezen tudom kiválasztani, hogy mit is vegyek fel egy - egy fotózás alkalmával. Így jött kapóra az ötlet, hogy válasszon nekem a barátom valamit, ami még nem került ki a blogra. Azt tudni kell róla, hogy sokkal jobban szereti, ha sportosan öltözöm, így egyértelmű volt számomra, hogy nem valami lányos összeállítás lesz a mai.

Eleinte azt hittem, amikor néztem, hogy válogat, hogy ez kész borzalom lesz. Bár az biztos, hogy ezt én így nem vettem volna fel magamról, hisz tudjátok, nekem valami fekete kötelező. Viszont muszáj megemlítenem, hogy egyáltalán nem éreztem rosszul magam ebben a szettben, csak fáztam, de ezt nem szeretném neki felróni, mert ő is hasonló szettben volt, s mégsem fázott.

Ami rettenetesen zavart, hogy a két kék anyagnak még közel sem ugyan olyan a színe, bár kéket kékkel én amúgy sem párosítanék, szóval nekem ez így nagyon fura és nagyon új volt. Képeken ez egyáltalán nem zavar, de a valóságban nem biztos, hogy meg tudnék békülni ezzel. Ami felett még teljesen értetlenül álltam, az az arany ékszerválasztás. Én a szürke mellé kivétel nélkül mindig ezüstöt párosítok, az én szememnek az jobban mutat. Na erre megkaptam az arany órámat és egy új karkötőmet, nem mondom, hogy nem mutatott jól, egyszerűen nekem csak szokatlan volt ez a választás.

Összességében nagyon élveztem, hogy most nem nekem kellett kiválasztanom, hogy mit vegyek fel, így lehet, hogy egyszer még egy videóval is megpróbálkozunk, ahol egy egész hétre kell nekem összeállítást válogatnia. Mit szólnátok hozzá?

Ti mit gondoltok? Legyen később hasonló videó?
Lilla

You May Also Like

2 Comments

  1. Én a videót nagyon szívesen megnézném, a szett is nagyon tetszik :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen lesz egyszer az is! Köszönöm Dzseni!:)♥

      Törlés