Maybelline - The Falsies Lash Lift Mascara

by - február 26, 2020


Körülbelül egy hete került hozzám a Maybelline márka legújabb szempillaspirálja és azóta várok erre az alkalomra, hogy végre megoszthassam veletek a tapasztalataimat róla. Azon szerencsések egyike lehetek, akik nagyon korán hozzájutottak ehhez a termékhez, így még időben tudok nektek véleményt írni róla, mielőtt unalmassá válna, hogy elárasztják a tesztek a blogokat.

"A The Falsies Lash Lift szempillaspirál hosszabb, sűrűbb, íveltebb szempillákat varázsol másodpercek alatt, csomók, elkenődés vagy lepergés nélkül!"

Nagyon jól és nagyon kecsegtetően hangzik a leírása a terméknek. A kicsit sok ígéret viszont engem egy kissé elbizonytalanított, hisz amelyik termék ennyi mindent tartogat nekünk, annak bizony a fele nem lesz igaz. Ettől féltem ennek a terméknek az esetében is. Nem vagyok egy nagy szempillaspirál kritikus, de az utóbbi időben több nagyobb kedvencet is avattam, így tényleg jól kell teljesítenie ahhoz, hogy a mindennapos rutinom részese lehessen egy újabb darab.


A képeken nem tudom mennyire látszik jól, hogy mennyire szép pilláim lettek ennek a spirálnak köszönhetően. Le kell szögeznem nem használtam előtte szempilla göndörítőt, szóval ez teljes mértékben a spirál érdeme. Amit először észrevettem a termékkel kapcsolatban az a keféje, én régebben a műanyag spirálokat kedveltem jobban, de  a mostani kedvenceim kivétel nélkül a régi hagyományos sörtékből készültek. Ezen felül a kefének nyolcas alakja van, amin spirálszerűen helyezkednek el a szálak. A festékről is csak pozitívan tudok nyilatkozni, hiszen nem vesz fel sokat, mint néhány társa, sőt nem érzem azt a hatást mint más szempillaspiráloknál. Ennek a formulája mintha picit szárazabb lenne, s már a kibontás után olyan, mint egy átlagos spirál pár hét használat után. Remélem mindenki érti mit is akarok ezzel mondani, biztos ti is tapasztaltátok, hogy egy bizonyos időnek el kell telni ahhoz, hogy ezek a termékek igazán szép hatást kelthessenek a pilláinkon. Na ennél erről szó sincsen, rögtön csodát tud művelni a tekintetünkkel.

Az ígért hosszítást szerintem teljes mértékben teljesíti, eléggé látványos eredménnyel. Valószínűleg sűrűbbek is lettek a pilláim, de ha csak emiatt kennék fel szempillaspirált, akkor lehet másik termékért nyúlnék, viszont ez talán többet nyújt mint az a bizonyos másik. Ami nagyon tetszett benne, hogy az ígért emelt pillák egész nap tartottak. Nekem volt már olyan spirálom, ami a nap végén már nem azt az eredményt nyújtotta, amit elvártam volna. Emellett nem pergett le nap végére és el sem kenődött. A kedvencem viszont az volt, hogy sminklemosásnál is könnyű dolgom volt. Biztos én rontok el valamit, de a sminkelmosások alkalmával mindig panda szemem van, így a spirálokkal mindig meggyűlik a bajom. Ebben az esetben a nap végi arctisztítás alkalmával extra könnyű dolgom van, hisz nem kellett órákig a szememet dörzsölnöm. 


Összességében szerintem mindenkinek kéne adnia egy esélyt ennek a spirálnak, mert én nagyon megszerettem. Lehet, hogy egy hete nálam van és csak a tesztelés miatt viseltem minden nap, de biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben is nagyon sokat fogom használni. Főleg, hogy a kedvenc spiráljaim mind magasabb árkategóriába tartoznak, így nagyon valószínű, hogy ha utánpótlásra lesz szükségem, akkor ezt a terméket fogom megvenni.

Ti szeretitek a Maybelline spirálokat? Próbáltátok már ezt az újdonságot?

You May Also Like

0 Comments