Mit kaptam a névnapomra?

by - február 23, 2020


Hetek, sőt hónapok teltek el azóta, hogy a legutolsó videóm kikerült youtubera. Nagyon szeretem arra a platformra is agyártani a tartalmakat, de meg kell mondanom őszintén, hogy sokkal macerásabb egy videót felvenni, megvágni és feltenni, mit egy blogposztot megalkotni. Talán ez az oka annak, hogy ilyen ritkán is van belőle elvétve pár darab. Nem szeretném fogadalmakat tenni, mert tudom, hogy nem szoktam betartani őket, de az biztos, hogy ez nem az utolsó videóm.

Az az igazság, hogy nagyon szerettem volna már visszatérni oda is, s ez a téma pont aktuális volt. Múlt vasárnap ünnepeltem a névnapom, s a család gondolt rám, így kaptam pár ajándékot. Semmi felvágás vagy hasonló nem volt ennek a háta mögött, pusztán én nagyon szeretek hasonló videókat nézni vagy posztokat olvasni. Talán ennek függvényében teljesen hiteles is, hogy én is készítek egy hasonlót.

Viszont a szavak helyett talán meséljenek nektek a képek ez alkalommal. Remélem feliratkoztok a csatornámra és velem tartotok ott is!

Köszi, hogy itt voltatok és megnéztétek a videómat! Szerdán találkozunk!

You May Also Like

0 Comments