Organic Shop - Organic algae & sea mud

by - február 19, 2020

Az arcápolás sosem tartozott a kedvenc tevékenységeim közé, talán egyszerű lustaság volt az oka, nem tudom, mindenesetre mostanában nagyot fordult velem a világ ezen a téren. Mióta hazaköltöztem rájöttem, hogy a fővárosunk eléggé rossz hatással volt a bőrömre, így manapság egész sok ápolást igényel, amit különböző termékekkel oldok meg. Ilyen lesz ez a mai arcmaszk is, amit bemutatok nektek. Még nyáron szereztem be, mert egy nyereményjátékot hirdetett a márka. Sajnos a játékot nem sikerült megnyernem, de a termék nagyon jó szolgálatot tett. A felét sikerült is elhasználnom, de mikor a költözéskor szelektálnom kellett, hogy mit is viszek magammal, akkor egy másik darabra esett a választásom, így ez itthon várt arra, hogy ismét eljöjjön az ideje.

Én személy szerint jobban szeretem a lehúzhatós arcmaszkokat, de nem minden esetben nyújtanak azok a típusok megoldást a problémámra. Száraz és vízhiányos bőröm van, bár néhány helyen kifényesedésre alkalmas. Ezt a kombót megspékeltem még iszonyatosan tág pórusokkal, tehát úgy gondolom, van mire megoldást keresnem. Minden problémámra van külön termékem, így ezt a darabot is egy kifejezett gondomra szereztem be, ez pedig nem más, mint a tág pórusok. Ugyanis a maszk azt ígéri nekem, hogy: Bio alga és tengeri iszap táplál és hidratál. Lágyan tisztítja a bőrt, és segít csökkenteni a pórusok méretét.


Bár a leírások alapján nem kaptam arról információt, hogy milyen sűrűn kéne használnom, én kétnaponta nyúlok hozzá, ugyanis a használata után tényleg érzem azt a tisztítást, amit ígér. Sminkelmosás után szoktam a száraz bőrömre felvinni, majd pár számot meghallgatva a spotify-omon lemosom. Arra mindig ügyelek, hogy a szemembe és a szemkörnyékemre ne kerüljön a termékből, de remélem, hogy ez mindenkinek egyértelmű, hisz vannak külön erre a területre használatos kencék.

Személy szerint én meg vagyok elégedve a hatásával, akiknek igazán tág pórusaik vannak, azok nagy hasznát vehetik ennek a maszknak. Viszont ha más problémával küzdötök, akkor is érdemes körbenézni a márkánál, vagy csak a maszkok között, ugyanis sok jó és hasznos termékre bukkanhatunk, ha keressük!

Ti próbáltátok már az Organic Shop márkát? Ha igen, mi a véleményetek róla?

You May Also Like

0 Comments